Jump to content

Få Hele Din Shop På Facebook


Aupino

Recommended Posts

Hej har fundet et modul som jeg syntes er rigtig godt og til en meget beskeden pris. så vil lige dele min opdagelse.

De fleste af jer har nok en facebook fan side. med dette modul kan i få hele jeres shop på facebook. Der findes 2 - 3 moduler for den slags men de er ret dyre. fandt så denne via det franske forum og den virker rigtig godt. koster kun 10 euro og det er altså et fund til de penge.

I kan finde modulet herhttp://www.magavenue...pializable.html

Jeg har installeret modulet på min nye fanside hvor i kan se det i funktion. her

http://www.facebook....pp_290911957094

 

Mit eneste problem er lige at få xml sprogfilen til at ville accepter æøå men det er et mindre problem som jeg nok hurtig finder en løsning på.

 

Ps. hvis i har lyst må i meget gerne "syntes godt om" så jeg kan komme igang.. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nu laver Facebook konstant om, så jeg kan aldrig finde vej. Men pt. virker følgende: Gå ind på din Facebook side, Under "Om" i venstre side, vælg Rediger. Vælg Applikationer, find Velkommen - FBML (da jeg vil tro, at det er denne du skal bruge). Vælg Gå til applikation og indsæt din kode.

Det er sådan jeg har lavet min Velkommen side (som endnu-ikke "fans" lander på"). Hvordan du får lavet et faneblad til siden - eller hvordan du får shoppen på din væg for dine fans, ved jeg ikke på stående fod. Men hvis du Googler det, altså f.eks. "shop on facebook prestashop" eller lignende, er jeg sikker på, at du kan finde nogle guides, jeg fandt i hvert fald masser, da jeg skulle lave min "fanside" og et velkomstfaneblad, og det er samme princip du laver, blot med en shop efter min mening.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du følger guiden er det altså ret nemt.. du skal jo lige huske at installere deres facebook app på din fan side, det bliver så en tab som du så kan vælge skal være din start side.

 

hvis du stadig ikke kan finde ud af det så skriv lige en PM med din mail så skal jeg prøve at guide dig.

Link to comment
Share on other sites

Det ser rimelig smart ud, vi har istedet lavet et produkt katalog på vores "fan side" som i kan se her:

http://www.facebook.com/pages/Sund-og-Smuk/134453453267853#!/pages/Sund-og-Smuk/134453453267853?sk=app_4949752878

 

En feature der ville være rigtig lækker var "nyeste produkter" hvor kun produkter og billeder blev vist, og man kunne klikke sig videre til shoppen.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Hej

Jeg har netop installeret modulet på min pretashop og forsøgt at følge guiden. Men jeg synes ikke jeg kan finde de ting som er beskrevet i guiden. :-0 Er det muligt at i kan hjælpe mig med at guiden mig igennem det sidste. Det er lidt frustrerende læsning nå i skriver at det er nemt. ;-) Kan i hjælpe??

 

Hilsen Thomas

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...