Jump to content

Tilgængelighed / Lagerstatus


Steffen

Recommended Posts

Hej

 

Er det muligt at gøre så dét man har indtastet i "Tilgængelighed" overruler lagerstatus på produktlisten?

 

F.eks. står der lige nu "På lager" ud for alle varer der kan bestilles - uanset om den er på lager eller ej. Dvs. at alle de kunder som klikker på KØB-knappen på produktlisten aldrig ser den reelle lagerstatus - og det kan skabe uro hvis kunden regner med at have varen dagen efter.

 

F.eks. denne vare (LINK) har jeg indsat en "forventet-på-lager-status" og sat beholdningen til 0. Da jeg gerne vil modtage bestillinger indtil varen kommer på lager, har jeg tilladt bestillinger trods 0 på lager.

 

Jeg bruger v.1.3.

 

Takker for alle svar der måtte komme :)

Link to comment
Share on other sites

Hej Nondo

 

Her er hvad jeg har i min product-list.tpl

 

<div>
		<span class="availability">{if ($product.allow_oosp OR $product.quantity > 0)}{l s='Available'}{else}{l s='Out of stock'}{/if}</span>
		</div>

 

Det viser at varen er på lager eller om den ikke er :)

 

Håber det kan bruges

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes heller ikke, det virker helt godt (PS 1.3), hvis man tillader køb af varer, der ikke er på lager. F.eks. kan vi have 5 par strømper på lager. Kunden kan så lægge 10 par i kurven, og får på intet tidspunkt at vide, at der er længere leveringstid ved køb af mere end 5 par.

 

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

Hej Nondo

 

Her er hvad jeg har i min product-list.tpl

 

<div>
		<span class="availability">{if ($product.allow_oosp OR $product.quantity > 0)}{l s='Available'}{else}{l s='Out of stock'}{/if}</span>
		</div>

 

Det viser at varen er på lager eller om den ikke er :)

 

Håber det kan bruges

 

Det er præcis hvad der står i min fil også - så hvad skal der ændres for at få det ønskede resultat?

Link to comment
Share on other sites

På min shop står der "På Lager" hvis den er eller "Fjernlager" hvis den ikke er.

 

Her er min kode, hvis du kan bruge den til noget.

 

<div>

{if isset($product.show_price) && $product.show_price && !isset($restricted_country_mode)}<span class="price" style="display: inline;">{if !$priceDisplay}{convertPrice price=$product.price}{else}{convertPrice price=$product.price_tax_exc}{/if}</span><br />{/if}

{if isset($product.available_for_order) && $product.available_for_order && !isset($restricted_country_mode)}{/if}

<span class="availability">{if ($product.quantity > 0)}{l s='Available'}{/if}</span>

<span class="availability_2">{if ($product.allow_oosp && $product.quantity == 0 && $product.quantity < 1)}{l s='can be ordered'}{/if}</span>

<span class="availability_3">{if (!$product.allow_oosp && $product.quantity < 1)}{l s='Out of stock'}{/if}</span>

</div>

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...