nobynator Posted September 5, 2011 Share Posted September 5, 2011 Hej, Någon som är villig att dela med sig svensk översättning på mail filerna? Vore tacksam MVH Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 Bör ligga med i den sv.gzip som ligger på http://www.extendus.se/sv.gzip Link to comment Share on other sites More sharing options...
nobynator Posted September 6, 2011 Author Share Posted September 6, 2011 Tack, märkte nu att kodningen på den där filen är fel, så man bör ändra innan man laddar upp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nobynator Posted September 7, 2011 Author Share Posted September 7, 2011 Märkte även att den där filen ändrar inte språket i själva mailen? Den där översätter det mesta i back och front office men är det inte enskilda filer för mailen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nobynator Posted September 7, 2011 Author Share Posted September 7, 2011 Ingen som har svenska mail filerna? Nya 1.4.4.1 som finns för att ladda ner verkar ha missat att översätta dessa då resterande som tyska,franska etc är översatta. Någon ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted September 8, 2011 Share Posted September 8, 2011 Det ska ligga en mails-katalog där också med svensk översättning om du kollar i den uppackade katalogen. Du kan ju lägga in den manuellt annars. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nobynator Posted September 8, 2011 Author Share Posted September 8, 2011 Ladda ner själv och kolla, har nu gjort det en andra gång och SV/SE finns ej i mailkatalogen. http://www.prestashop.com/forums/topic/115626-prestashop-v1430-is-now-available/ Är det verkligen ingen som vill dela med sig? Snacka om att folk är snåla =/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted September 8, 2011 Share Posted September 8, 2011 Jag menade filen som jag länkade till, där ligger en mails-katalog med sv. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nobynator Posted September 8, 2011 Author Share Posted September 8, 2011 Tack för hjälpen Patrik! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted September 8, 2011 Share Posted September 8, 2011 Så lite så Link to comment Share on other sites More sharing options...
artmaker Posted February 8, 2012 Share Posted February 8, 2012 Så lite så Hej Patrik! Jag känner mig lite trög, skulle jag kunna fråga dig om hur man kommer fram till dessa mails katalog? Jag skulle behöva vissa delar av översättningen då om man importerar sv.gzip till systemet kan ju alla gamla översättningar gå förlorad. Tack på förhand för din hjälp. MVH Jimmy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted February 8, 2012 Share Posted February 8, 2012 Om du packar upp filen på din dator först, så ser du var i katalogstrukturen de ska ligga på servern, de har samma struktur lokalt. Plocka bara det du behöver och lägg in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
artmaker Posted February 8, 2012 Share Posted February 8, 2012 Tack för hjälpen! Det krävdes bara program "WinRAR archiver" och extrahera filen för att se innehållet av sv.gzip filen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts