Jump to content

Løst - Autosvar - mail


isd2403

Recommended Posts

Hej.

Jeg vil vældig gerne have ændret i de mailsvar som der automatisk bliver sendt ud til mine kunder.

Jeg har modtager "klager" over ordet "hejsa", som nogle opfatter for familiært.

 

Da 95 % af mine ordrer sendes som "brev" med Post Danmark, vil jeg gerne helt slette mailen med at kunderne modtager en URL mail med T&T

Det forvirrer mere end det gavner.

 

Jeg har forsøgt at finde svar i tidligere indlæg men uden held, dog er jeg stødt på mange andre gode indlæg

 

mvh

Ivar

Link to comment
Share on other sites

Flere ting.

 

Ordet "Hejsa" kan jeg altså ikke finde i de email skabeloner, som jeg har. Hvor har du den oversættelse fra.

 

Derefter;

Hvilken version af Prestashop har du? Fra version 1.4.x.x kan du redugere teksten via din Backoffice > Tools > Translations > email oversættelsesskabelon. Vær opmærksom på, at det kan tage nogen tid, inden skabelonerne åbner.

 

Prestashop 1.3.x.x og derunder. Og FTP: Du hat brugt FTP til at uploade filerne til dit webhotel. Hu har dem også lokalt på din egen PC. Ret teksterne i mappen mails/da/....

Link to comment
Share on other sites

Ang. det med T&T så ligger den tekst i mails/da/shipped.txt.

Slet der der lokalt, og upload filen via FTP.

 

Hvordan har du fået installeret din shop? Er det sådan en preinstalleret en pådit webhotel?

Hvis ikke, så må du altså have filerne på din egen PC, og have uploadet dem til dit webhotel.

 

LOKALT er på din egen PC.

Link to comment
Share on other sites

Jeg købte "kiosken" i 2009 af en tidligere ejer.

Som jeg husker det var den hoasted hos Giga-host - det er i hvertfald der den er hoasted i dag.

Hjælper disse oplysninger ?

Kan jeg evt. "genskabe" filerne ved en eller anden øvelse ?

Undskyld hvis jeg virker handlingslammet, men dette er ikke mine spidskompetencer.

Jeg er superglad for du vil hjælpe

mvh

Ivar

www.fotoimport.dk

Link to comment
Share on other sites

Hej"sa"

Jeg har version Version 1.3.6.0 - 0.286s

Ups - jeg aner ikke hvor jeg skal lede LOKALT.

Hvad gør jeg så?

Det er pænt af jer / dig at hjælpe

mvh

Ivar

OK.

Vil det sige, at du i 2 år ikke har taget nogen som helst backup af din shop, ned på din egen PC. Du er godt nok modig, må jeg sige.

 

Nu kan jeg ikke huske om Gigahost har noget i deres kontrolpanel, som gør at du kan kopiere filerne ned på din PC. Hvis de har det, så start med det. Så har du da i hvert fald en backup, som din side ser ud nu på Gigahost.

 

Så kan du rette filerne lokalt, og uploade dem igen.

Link to comment
Share on other sites

Nej - jeg har fra tid til anden lavet Back-up via

Bagkontor >> AdminTools.gifTools >> AdminBackup.gifDatabase backup

Ydermere har jeg haft købt mig til en opdatering til den version som tidligere oplyst (Version 1.3.6.0 - 0.286s)

 

Er det via Gigahost jeg skal ændre mine autosvar?

Håber du "gider" blive ved med at hjælpe :-)

mvh

Ivar

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil hellere end gerne hjælpe dig, men så er vi derhenne at det er "hjælp mod betaling", og så skal der nogle "stumper" retur. Der er nogle ting på din side, som jeg godt kunne tænke mig som "betaling"

 

Send en PM hvis du er interesseret i det. Så skal jeg have diverse adgangskoder m.v.

 

PS: Du skriver bla at kameraer og objektiver sælger du ikke. Så har du tomme kategorier, og det synes jeg ikke om. Dem bør du disable.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...