Jump to content

Variabele verzendkosten - standaard keuze indien 2 opties


Recommended Posts

Beste forumleden,

 

Ik heb in mijn shop 4 verschillende verzendkosten gedefinieerd (tot een totaalbedrag van 150 euro betaalt men 50 euro verzendkosten, van 150 - 400 37,50 en boven 400 is het kosteloos). Daarnaast kan men de spullen afhalen en is het altijd kosteloos.

 

Afhankelijk dus van de prijsrange moeten verschillende verzendkosten toegepast worden en de afhaaloptie moet altijd getoond worden. Dit werkt zoals het zou moeten, op een klein (maar irritant) ding na.

 

Als ik winkelmandje begin te vullen tot 150 euro dan werkt alles prima en laat hij 50 euro verzendkosten zien. Zodra ik er echter overheenga, dan gaan de verzendkosten rechtsboven in het winkelmandje naar 0 euro, terwijl dat eigenlijk 37,50 zou moeten zijn. Ga ik echter dan naar het bestelproces, zodra ik dan bij verzendmethode kom kiest hij wel automatisch voor 37,50 (dus verspringt). Ik wil echter dat hij direct 37,50 toont zodra ik over de 150 ga, en niet pas bij het uitchecken/orderproces.

 

Iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik het op kan lossen? Heb al vele verschillende instellingen geprobeerd. Bug?

 

Hoor jullie graag!

 

Btw, jullie kunnen het gedrag gewoon in mijn shop testen -> www.natuursteenshop.com , is nog in testfase dus ga je gang!

 

Thanks!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...