Jump to content

(solved) geen producten in categorie versie 1.4.4.1


Recommended Posts

Hoi,

mijn vraag stond in de verkeerde topic (in een topic van een ander), dus ik maak hem hierbij nogmaals aan voor het geval iemand er ook wat aan heeft.

 

Mijn probleem is dus dat ik prestashop 1.4.4.1 erop heb staan, maar dat de plaatjes verdwijnen na een seconde of 2 in de categorie.

 

Hoi, heb je het al op kunnen lossen? want ik heb hetzelfde probleem bij 1.4.4.1 op de voorpagina zie je de producten wel, maar als je op de categorie klikt verdwijnen ze...

 

AKJV, on 29 August 2011 - 05:09 PM, said:

 

Hoi Nienke,

 

Vervelend dat je problemen hebt met afbeeldingen. Is dit nadat je ge-upgrade hebt? Kan je een link geven naar je website zodat anderen ook ernaar kunnen kijken?

 

Hoi,

bedankt voor je reactie.

ik heb uiteindelijk alles verwijderd en 1.4.4.1 opnieuw geinstalleerd in een nieuwe db (dus geen upgrade) helaas geen resultaat. die cmod 755 heb ik ook uitgevoerd. ik heb nu een nieuwe template erop gezet, maar het probleem heb ik ook bij de standaard prestashop.

zoals je ziet staat er wel wat op de homepage, maar als je bijv. klikt op kleding of een andere categorie dan verdwijnt alles na een seconde of 2...

Alvast bedankt dat je ernaar wilt kijken

 

Nienke,

 

Ik heb even op je site gekeken. Je probleem is niet hetzelfde als wat Liesbeth heeft ondervonden.

 

Jouw probleem is dat je productenlijsten spontaan verdwijnen. M.a.w., als ik een categorie selecteer, dan krijg ik heel even de producten in die categorie te zien, maar daarna verdwijnen alle producten.

 

Ik heb in je onderliggende code gekeken, en je productenlijsten zijn ook echt leeg. Verder krijg ik geen script errors o.i.d. te zien.

 

Ik heb soortgelijke problemen wel vaker voorbij zien komen. Ik heb sterk het vermoeden dat de module 'Gelaagde navigatie' ('Layered Navigation' in het Engels) dit probleem veroorzaakt. Ik raad je aan om deze module te de-installeren. Dus echt de-installeren en niet slechts uitschakelen/disable. Deze module vind je in 'Front Office features' (of hoe dit ook in het Nederlands heet) in je module-lijst. Hierna voor de zekerheid in 'Preferences', 'Force compile' aanzetten en 'Cache' uitschakelen en op je website een pagina refresh doen in een van je categorieen (vergeet niet daarna Force compile en Cache weer terug te zetten).

 

Als je probleem dan nog steeds aanwezig is, dan wil ik best verder kijken hoe dit op te lossen is. Waarschijnlijk is het wel beter om dan ook een nieuwe topic aan te maken aangezien dit probleem geen relatie heeft met bovenstaande topic.

 

Groet,

Andreas

 

Link to comment
Share on other sites

Hoi Nienke,

 

Mooi dat je probleem is opgelost!

 

Dan mag je je topic ook met [solved] markeren :)

Dit doe je door je eerste post te editten (klik op 'Use Full Editor') en de titel aan te passen.

 

Groet,

Andreas

Link to comment
Share on other sites

Hoi Nienke,

 

Mooi dat je probleem is opgelost!

 

Dan mag je je topic ook met [solved] markeren :)

Dit doe je door je eerste post te editten (klik op 'Use Full Editor') en de titel aan te passen.

 

Groet,

Andreas

 

 

ja, dank je wel, ik open zo een nieuwe topic, ik hoop dat je daar ook naar wilt kijken...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...