Jump to content

Recommended Posts

Beste mensen,

 

Voor de zaak wil ik een webshop maken waar alleen het personeel gebruik van kan/mag maken.

De bedoeling is dat ze gebruiksgoederen die ze nodig hebben om hun werk te kunnen uitvoeren online kunnen bestellen en de bestelling op kantoor binnen komt.

 

De site moet echter alleen te gebruiken zijn door geautoriseerd personeel en niet door derden.

Mijn vraag is of je Prestashop zo kun configureren dat of:

 

1. Je een eerste inlog pagina tegen komt voordat men op de bestel site komt

2. Alleen de producten zichtbaar zijn en om te kunnen bestellen je eerst moet inloggen.

(Derden mogen zich niet kunnen registreren)

 

Ken iemand zijn weg hierin?

 

Ik hoor het graag.

 

Met groet,

 

Edwin

Link to comment
Share on other sites

Kijk hier eens:

http://www.prestashop.com/forums/topic/439[spam-filter]module-private-shop-force-customers-to-login-before-they-can-browse-your-shop/

 

Dit is precies wat je zoekt, volgens mij. Het is alleen niet gratis: het kost 30 dollar.

Ik heb zelf een aantal modules van deze ontwikkelaar gekocht en heb goede ervaringen wat support betreft en hij biedt gratis updates voor nieuwere PS versies (zolang de prijs hetzelfde blijft).

 

Een gratis oplossing voor wat jij wilt, is mij niet bekend. Maar je zou eventueel anders je webshop kunnen uitschakelen, in je 'Backoffice->Preferences->Enable Shop' uitzetten, en IP adressen van al het personeel kunnen toevoegen aan het 'Maintenance IP'. Daarmee is je webshop ontoegangelijk voor iedereen behalve je personeel. Maar dit is niet ideaal als je personeel dynamische IP adressen toegewezen krijgt...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...