Jump to content

Block met links naar (sitemap, voorwaarden enz)

Kay van Aarssen
 Share

Recommended Posts

Hoe krijg een een blok wat me netjes door verwijst naar de links van bijvoorbeeld de site map en de algemene voorwaarden enz. enz.

Ik heb dit al geprobeerd met het "Links" dus het block wat je toevoegd waar de links in komen te staan.

Maar deze verwijst me iedere keer door naar het adres van de webshop/sitemap.php gaat goed als ik dan op algemene voorwaarde klik gaat deze door naar "adres van de webshop/sitemap.php/content/5-almegenevoorwaarden

Die link klopt dus niet want het moet zonder de sitemap.php worden.

Nu heb ik dat geprobeerd op te lossen door ../ ervoor te zetten maar dat werkt ook niet want hij blijft opbouwen.

Ik heb prestashop versie 1.4.3.

Is er een ander block wat dit voor me kwam doen het block cms kwam ik achter dat ik daar geen rechtstreekse links in kan plaatsen.

Dus wat het eigenlijk gewoon moet worden is een block met de links naar: WEBSITE/sitemap.php - WEBSITE/content/5-algemenevoorwaarde en dat dus elke keer als ik op de link klik dat ik dan door verwezen wordt naar de hele url en niet een achtervoegsel bij het webadres.

Een link van de instellingen bij het link block:

33860881157155666892_thumb.png

Het block zelf op de frontpage:

01235418040603064171_thumb.png