Jump to content

[Solved] alle text wordt verkeerd getoont


louis323

Recommended Posts

alles is rechts gecentreerd. zelfs de punt achter de zin. komt links.

 

zie foto

 

Heb je in de global.css iets veranderd naar aanleiding van text-align?

 

 

ja van alles al. meer vreemde is. dat hij het spiegelt naar rechts. en de punt achter de zin. vooraan komt

 

kijk maar naar www.rc-car.nl

Link to comment
Share on other sites

ja van alles al. meer vreemde is. dat hij het spiegelt naar rechts. en de punt achter de zin. vooraan komt

 

kijk maar naar www.rc-car.nl

 

Welke Prestashop versie gebruik je? Het lijkt erop dat de nieuwe RTL (Right To Left) optie is aangezet in je shop. Deze optie is (voor zover ik dat begrijp) bedoelt voor talen waarin van rechts naar links wordt gelezen.

Link to comment
Share on other sites

1.4

 

Welke subversie van 1.4? Ik weet dat in de allerlaatste versie (1.4.4) er wat gesleuteld is aan RTL weergave. Zo is er een rtl.css toegevoegd, in dezelfde folder als je global.css. Verwijder rtl.css eens en kijk of dat je probleem oplost.

 

Zo niet: heb je taal en locale (ingestelde locatie) wel ingesteld op Nederlands & Nederland? Ik kan namelijk niet vinden waar de RTL weergave kan instellen. Maar misschien kan dat uberhaupt niet en bepaalt je ingestelde taal en/of locale of RTL weergave wordt geactiveerd.

Link to comment
Share on other sites

ah top, veel beter gewoon weg doen. nu is dat laatste ook opgelost!!

 

 

heel erg bedankt

 

 

Mooi dat het opgelost is.

Graag de topic als [solved] markeren zodat anderen dat ook direct zien (je eerste post editten met de 'Full editor' en dan de titel aanpassen).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...