Jump to content

Kategorier försvinner på produktsida


Mikeey

Recommended Posts

Mina kategorier syns och fungerar felfritt förutom när man är inne och läser om en produkt.

Kollar man källkoden vid <!-- Block categories module --> syns ingen skillnad.

Det enda som syns i vänsterkolumnen på produktsidan är titeln "Kategorier", under är det tomt.

Inaktiverar jag dynamiskt läge så fungerar det överallt dock.

 

Var ska jag felsöka någonstans?

Tack!

 

Edit: visa/dölj kundvagnen slutar också fungera när man är inne på en produktsida. Kanske ngt som inaktiverar javascript?

 

Har provat med original product.tpl / product_list.tpl / header.tpl och hela blockcategories katalogen - samma resultat..

Link to comment
Share on other sites

Har precis samma fel. Enligt firefox är det ett javascriptfel i min template, men varför uppträder den nu?..

har fungerat hitintills. Några förslag?

MVH

Daniel

 

Har nu rotat lite och upptäcker att jag har råkat ut för intrång och ändring av filer m.m.

Efter städning fungerar nu min shop, men tydligen är sårbarheten inte fixad än så jag får avvakta innan jag kan ropa hej... För info och städtips, kolla tråden här:

http://www.prestashop.com/forums/topic/125798-footertpl-vulnerability/

Edited by dwatte (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Det stämmer, det har med Malware att göra - som installerats via Prestashops hackade sida igår/inatt (nu löst). Har verifierat detta på flera av våra Prestashopbutiker.

 

Ni kan behöva tömma /themes/ditt-tema/chache också, för att få Google att sluta varna.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...