Jump to content

Alle priser ekskl. Moms


MacAttack

Recommended Posts

Nu har jeg opgraderet en testshop til version 1.4.4.0

 

Dit BO ligner altså ikke mit - er du sikker på, at det er samme version?

 

Det virker fint i min shop

 

EDIT: Så ikke lige, at I var to forskellige der skrev om det samme :rolleyes:

 

Men ikke desto mindre: De skærmdumps der er i post 1 ligner ikke mine.

post-59716-0-45148300-1313953109_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Prestafan: Jeg tror faktisk ikke at du har fået opdateret din BO ordenligt, nu har jeg efterhånden set BO fra et par shops, og de ligner alle sammen dem som TS har lagt. Men udover det så har man mulighed for at vælge et tema til BO også. :)

 

Er du sikker på at du har fået overskrevet BO filerne med de nye BO filer?

Link to comment
Share on other sites

Prestafan: Jeg tror faktisk ikke at du har fået opdateret din BO ordenligt, nu har jeg efterhånden set BO fra et par shops, og de ligner alle sammen dem som TS har lagt. Men udover det så har man mulighed for at vælge et tema til BO også. :)

 

Er du sikker på at du har fået overskrevet BO filerne med de nye BO filer?

 

Ja, min BO er opdateret og ser ud til at fungere som den skal. Men jeg kan da godt se, at det skærmdump jeg vedhæftede ligner version 1.3 lidt for meget på visse punkter. Jeg har ellers ikke overskrevet adminmappen under /img. Bliver nysgerrig: Hvor skifter man theme for BO - det er jeg ikke stødt på endnu.

Link to comment
Share on other sites

Jamen Pertho, det var du skam - det link har jeg aldrig set før. Man lærer noget nyt hver dag med PrestaShop :P

 

Dét, der så er rigtig sjovt er, at efter jeg ændrede theme i BO, så virker min kategoriblok ikke længere - den er helt tom (men momsen virker stadig fint). Og når jeg skifter tilbage til Oldschool-themet virker det stadig ikke. Giver det lige lidt tid, hvis nu det er caching, ellers må jeg vist på den igen med en ny opgradering.... suk, men godt det kun kører i test:-)

Link to comment
Share on other sites

 

Dét, der så er rigtig sjovt er, at efter jeg ændrede theme i BO, så virker min kategoriblok ikke længere - den er helt tom (men momsen virker stadig fint). Og når jeg skifter tilbage til Oldschool-themet virker det stadig ikke. Giver det lige lidt tid, hvis nu det er caching, ellers må jeg vist på den igen med en ny opgradering.... suk, men godt det kun kører i test:-)

Hmm. det lyder foruroligende, for jeg har samme priblem, uden at jeg har skiftet theme.

Jeg kan fo kategoriblokken til at virke, hvis jeg gør den statisk.

Hvad med dine thickbox, virker den? Hos mig åbner den billedet i en ny side.

Link to comment
Share on other sites

 

Hmm. det lyder foruroligende, for jeg har samme priblem, uden at jeg har skiftet theme.

Jeg kan fo kategoriblokken til at virke, hvis jeg gør den statisk.

Hvad med dine thickbox, virker den? Hos mig åbner den billedet i en ny side.

 

Det er det samme hos mig, nu virker kategorien kun, hvis jeg sætter den til statisk, når jeg skifter tilbage igen forsvinder den.

 

Thickbox - hvad er det lige det er?

Link to comment
Share on other sites

 

Hmm. det lyder foruroligende, for jeg har samme priblem, uden at jeg har skiftet theme.

Jeg kan fo kategoriblokken til at virke, hvis jeg gør den statisk.

Hvad med dine thickbox, virker den? Hos mig åbner den billedet i en ny side.

 

Det er det samme hos mig, nu virker kategorien kun, hvis jeg sætter den til statisk, når jeg skifter tilbage igen forsvinder den.

 

Thickbox - hvad er det lige det er?

Thickbox (mener jeg da det hedder) er produktet, og du kan se billedet i stor størrelse.

Link to comment
Share on other sites

Så er jeg med - og nej, det virker heller ikke (åbner også billedet i et nyt vindue i stedet). Men der er også scriptfejl på siden.

 

Gad vide om det kan have noget at gøre med Cache - i BO, Indstillinger, kan jeg ikke få lov at slå cache fra. Dette har jeg tidligere skrevet frem og tilbage med Meebox om, da man oprindeligt heller ikke kunne slå Force compile fra hos dem (så rettelser i templates blev ikke vist).

 

Kan være jeg skal kontakte dem igen om Memcached, som de siger, de aldrig har hørt om. (To use Memcached, you must install the Memcache PECL extension on your server. http://www.php.net/manual/en/memcache.installation.php) er fejlen i BO.

 

Ved ikke, om jeg er på vildspor, men lige nu har det vist lidt lange udsigter med at opgradere og gå live med denne version. Jeg tror, jeg vil koncentrere mig om at tilrette theme til version 1.4 i stedet.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...