warrior81 Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 Är det någon som vet hur man får bort ören i shoppen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peder Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 Är det någon som vet hur man får bort ören i shoppen. Finns säkert någon avrundning, men välj annars vilken momssats du vill ha och fyll i rutan inklusive moms på produkten. Fyll i priset inklusive moms på: Säljpris inkl moms: Mvh Peder Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted August 20, 2011 Share Posted August 20, 2011 Klicka på fliken betalning i ditt backend, sen på valutor, editera SEK valutan (om det är den du menar) och välja att inte visa ören. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
warrior81 Posted August 20, 2011 Author Share Posted August 20, 2011 Tack för hjälpen! Så enkelt det kan vara när man vet hur man ska göra. /John Link to comment Share on other sites More sharing options...
gregzkij Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 Tack för hjälpen! Så enkelt det kan vara när man vet hur man ska göra. /John Tänk dock på att kontrollera dina fakturor. Ören inaktiveras på fakturan också och därför kan det bli lite konstiga belopp för moms! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 Markera gärna trådens ämne med (Solved) så att andra som har samma problem vet att det finns en lösning här. Link to comment Share on other sites More sharing options...
peranders Posted December 11, 2011 Share Posted December 11, 2011 Kan man editera en valuta? Jag lyckas inte med det. Bara om jag väljer "Add new" Link to comment Share on other sites More sharing options...
tingo Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Kan man editera en valuta? Jag lyckas inte med det. Bara om jag väljer "Add new" Klicka på valutan du vill ändra. Då kommer du direkt till redigeringen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts