Jump to content

Text button 'winkelmand' veranderen


Recommended Posts

Ik heb een nieuwe shop gelanceerd op versie 1.4.3 . Nu is de tekst op de winkelwagen button te lang. Waar pas ik deze tekst aan? In standaard front-office vertalingen zit het niet voor zover ik zie.

 

1. Waar kan ik deze tekst wijzigen? (zeker eerder voorbij gekomen en heb het in andere versie zelf gewijzigd, maar kan het nu simpelweg niet vinden)

2. Wat is een goede alternatieve NL naam volgens jullie?

3. Iemand ervaring met de button groter maken in 1.4.3+?

 

Thnx!

Link to comment
Share on other sites

Het aanpassen van de teksten van het 'Winkelwagen' blok vind je onder 'Module' vertalingen.

Ikzelf heb 'Winkelwagen' vertaald naar 'Bekijken'. Dit past goed op de knop en de functie van de knop blijft naar mijn mening nog steeds duidelijk, nl. het bekijken van de inhoud van het winkelwagen.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb de knop een andere klasse id meegegeven, waardoor ie langer werd. Probleem opgelost.

 

 

Dat is uiteraard ook een goed alternatief. Ik neem aan dat je dan ook de 'Check out/Afrekenen' knop verkort hebt om het geheel passend te houden?

Link to comment
Share on other sites

Hoi AKJV,

 

Dank voor je antwoord. Bedoel je 'translations' (onder Tools dus)? Want als ik daar naar frontoffice vertalingen ga (klik op het NL vlaggetje), dan vind ik in de volgende pagina heeel veel vertalingen, maar nergens vind ik de tekst terug die nu op mijn button staat. Moet dus ergens anders zitten.

 

Of bedoel je ook iets anders?

 

Thanks!

 

(en Mischaatje, goed idee, ga ik in de toekomst nog eens naar kijken).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...