Jump to content

Button Link Veranderen Lukt Niet


Recommended Posts

Hallo,

 

Wederom een vraag van mij nu gaat het over de link van een button in een template.

Heb een template gekocht en de button naam + link al ik kunnen veranderen in het volgende bestandje:

themes/ishop/navbar.tpl

 

Daar staat inderdaad het volgende:

 

<li class="page_item page-item-2"><a href="{$http://......com/cms.php?id_cms=1}" title="Verzending">Verzending</a></li>

<li class="page_item page-item-2"><a href="{$base_dir}" title="test">test</a></li>

<li class="page_item page-item-2"><a href="{$base_dir}" title="BUTTON 3">BUTTON 3</a></li>

<li class="page_item page-item-2"><a href="{$base_dir}" title="BUTTON 4">BUTTON 4</a></li>

<li class="page_item page-item-2"><a href="{$base_dir}" title="BUTTON 5">BUTTON 5</a></li>

 

nu heb ik zoals je kan ien er eentje proberen te veranderen, maar zonder enige resultaat. Heb alles doorgezocht, maar kan de juiste oplossing maar niet vinden, waar kan ik de buttons aanpassen??

 

In de bijlage de buttons zoals ze zijn

post-274174-0-44460800-1313061449_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dit is een simpele.

 

De eerste button die je gemaakt hebt, verzending, heeft een $ voor de http staan. Daardoor denkt prestashop dat het een variable is en niet een internetadres. Haal de $ weg en het werkt. Haal ook de { } er om heen weg, deze heb je alleen maar nodig als hetgeen dat er tussen staat met hogere prioriteit verwerkt moet worden (zoals bijv de variabele $basedir, die moet worden opgezocht voordat het <a> element wordt aangemaakt, anders werkt de link mogelijk niet).

Link to comment
Share on other sites

Dit is een simpele.

 

De eerste button die je gemaakt hebt, verzending, heeft een $ voor de http staan. Daardoor denkt prestashop dat het een variable is en niet een internetadres. Haal de $ weg en het werkt. Haal ook de { } er om heen weg, deze heb je alleen maar nodig als hetgeen dat er tussen staat met hogere prioriteit verwerkt moet worden (zoals bijv de variabele $basedir, die moet worden opgezocht voordat het <a> element wordt aangemaakt, anders werkt de link mogelijk niet).

 

Super bedankt voor je reactie.

Helaas geen enkele verandering in de template als ik dit verander. Heb het nu zo, maar er veranderd werkelijk niks...

 

<ul class="fix dropdown">

<li class="page_item navfirst">

<a class="home" href="{$base_dir}" title="Thuis" style="background-image: url('{$img_dir}home-icon-trans.png');">

Home

</a>

</li>

<li class="page_item page-item-2"><a href="nu.nl" title="Verzending">Verzending</a></li>

Link to comment
Share on other sites

Helaas geen enkele verandering in de template als ik dit verander. Heb het nu zo, maar er veranderd werkelijk niks...

 

Is waarschijnlijk de meeste gemaakte fout...

Om aanpassingen aan .tpl bestanden op je website door te voeren, activeer 'Force compile' en deactiveer 'Cache' in je 'BO->Preferences->Performance'. Vergeet niet deze instellingen weer terug te zetten.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...