Jump to content

fejl v. admin login


DanielBN

Recommended Posts

Når jeg logger ind på mit administrations panel får jeg denne fejl.

nogle som ved hvad man så skal gøre.

har lige installeret shoppen helt fra ny og dette løser ikke problemet

 

 

 

 

Error 503 Service Unavailable

 

Service Unavailable

 

[spam-filter] Meditation:

 

XID: 1571867032

 

Varnish cache server

Link to comment
Share on other sites

Hvor er du hostet?

Jeg får af og til samme fejl, og det skyldes at din host er langsom/har problemer.

 

Jeg ligger på web10, og er p.t. sådan cirka 20 procent tilfreds med dem :-(

Link to comment
Share on other sites

Hvor er du hostet?

Jeg får af og til samme fejl, og det skyldes at din host er langsom/har problemer.

 

Jeg ligger på web10, og er p.t. sådan cirka 20 procent tilfreds med dem :-(

 

 

 

Jeg er hosted gennem one.com

kan det være problemet

Link to comment
Share on other sites

one.com og Prestashop er en dårlig kombination - prøv at søge her i forum. Så det kan sikkert sagtens være problemet.

 

Har lige fået at vide af one.com at der er en fejl på deres server. så det burde være derfor.

men er sq godt nok dårligt. siden fredag har de sagt at i løbet af 60 min. bliver fejlen løst. og har stadig problemet. er der andre steder som kan anbefales at hoste i stedet for one.com

og kan det give nogle problemer hvis man skal flytte siden til et andet sted?

Link to comment
Share on other sites

one.com og Prestashop er en dårlig kombination - prøv at søge her i forum. Så det kan sikkert sagtens være problemet.

 

Har lige fået at vide af one.com at der er en fejl på deres server. så det burde være derfor.

men er sq godt nok dårligt. siden fredag har de sagt at i løbet af 60 min. bliver fejlen løst. og har stadig problemet. er der andre steder som kan anbefales at hoste i stedet for one.com

og kan det give nogle problemer hvis man skal flytte siden til et andet sted?

 

Jeg har lige flyttet min shop fra Gigahost.dk til Meebox.net - og hold da op en forskel på både supporten og hastighedsmæssigt!

 

Meebox.net kan klart anbefales!

Link to comment
Share on other sites

Så må jeg jo nok komme med en kommentar om web10, og min utilfredshed.

Jag har talt med store bogstaver overfor supporten, og det har tilsyneladende fået dem til at undersøge lidt mere. Det viste sig at være er netværksproblem.

 

Jeg har dog også sagt ja til at blive flyttet over på cloud servere nu. Det ville jag være bleveT på et tidspukt alligevel.

 

Håber det hJælper på performance. Skal nok vende tilbage, når jeg har flere erfaringer med det.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er også rigtig godt tilfreds med Meebox. Der var lidt indkøringsvanskeligheder, men deres support er helt i top. De svarede tålmodigt på mine henvendelser og til sidst fik de rettet serveren til, så det bare spiller.

 

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

Jeg er også rigtig godt tilfreds med Meebox. Der var lidt indkøringsvanskeligheder, men deres support er helt i top. De svarede tålmodigt på mine henvendelser og til sidst fik de rettet serveren til, så det bare spiller.

 

/Kjeld

 

Jeg har samme erfaring med Meebox - 99% godt at sige om dem, kun 1% utilfredshed da de ændrede nogle settings på den server, hvor min butik ligger, så jeg ikke kunne modtage bestillinger i en uge og brugte oceaner af tid på at lede efter en nål i en høstak (beskrevet i en anden tråd).

 

Deres support er helt i top, og det er vigtigt for mig, når noget ikke virker.

 

One.com og Gigahost er helt sikkert fine til små hjemmesideprojekter - men de duer altså ikke, når man får en butik op at køre, hvor man har besøgende, der forventer at tingene bare spiller.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er også rigtig godt tilfreds med Meebox. Der var lidt indkøringsvanskeligheder, men deres support er helt i top. De svarede tålmodigt på mine henvendelser og til sidst fik de rettet serveren til, så det bare spiller.

 

/Kjeld

 

Jeg har samme erfaring med Meebox - 99% godt at sige om dem, kun 1% utilfredshed da de ændrede nogle settings på den server, hvor min butik ligger, så jeg ikke kunne modtage bestillinger i en uge og brugte oceaner af tid på at lede efter en nål i en høstak (beskrevet i en anden tråd).

 

Deres support er helt i top, og det er vigtigt for mig, når noget ikke virker.

 

One.com og Gigahost er helt sikkert fine til små hjemmesideprojekter - men de duer altså ikke, når man får en butik op at køre, hvor man har besøgende, der forventer at tingene bare spiller.

 

Lige en lille hint til dette.

Jeg bruger FARSUS hosting til min butik og det spiller !! Service og server er 112%, som man siger

Og en anden ting - det er faktisk billigt

www.farsus.dk

Link to comment
Share on other sites

Til Jer, der bruger meebox:

 

Hvilket abonnement har I?

 

Lige nu er jeg godt og grundig træt af web10.

Har fåer tilbud om at skifte til cloud teknologi her og nu. Det ville ellers ske automatisk på et tidspunkt. Det ændrer ikke på databaseserveren, siger web10. Og lige nu er databaserveren problemet, så vidt jeg kan se.

 

HVIS jeg nu skulle skifte til Meebow, hvad bruger I andre så, og hvad vil I anbefale.

 

Jeg har en uge til at skifte, og jeg føler mig ikke overbevist om de anbefalinger og "tilbud" som web10 giver lige nu. Jeg føler det mest som om jeg bliver holdt hen med snak.

 

Det er rigtigt godt træls, som Ann skriver på jysk :-(

 

Jeg skal lige tilføje, at jeg p.t. har 7 domæner, så jeg skal op den dyreste Prohotel 3 ctr cloud teknoligi hos Meebox.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...