Jump to content

Geen foto's na update 1.4.4.0


Recommended Posts

Ik heb gisteren een update uitgevoerd naar de versie 1.4.4.0 Het was een ramp, maar uiteindelijk heb ik hem aan de praat gekregen.

 

Nu ontbreken er alleen een hoop foto's. De foto's op de homepage en de hoofdcategorien zijn wel zichtbaar, maar de kleinere foto's niet.

 

Als ik in de BO kijk staan ze er wel gewoon in, maar ze lijken hun pad kwijt te zijn.

 

Ik heb ze via 'preferences' 'ímages' 'move pictures' zogenaamd handig geprobeerd in te delen, maar dit werkte niet

 

Ik heb de tumbnails hergenereren gedaan.....

 

Ik heb via 'tool''gernerators' 'genereer htaccess'uitgevoerd, geen resultaat

 

Ik heb zelfs de CMOD veranderd in 755, omdat ik dit ergens had gelezen.

 

Nu weet ik het echt niet meer. Is er iemand die me kan helpen ze weer zichtbaar te maken?

 

Mijn website is: www.kidssunsafe.nl

 

Alvast bedankt voor de moeite.

 

Groetjes Liesbeth

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hoi Nienke,

 

Vervelend dat je problemen hebt met afbeeldingen. Is dit nadat je ge-upgrade hebt? Kan je een link geven naar je website zodat anderen ook ernaar kunnen kijken?

 

 

Hoi,

bedankt voor je reactie.

de link is www.stylishwear.nl

ik heb uiteindelijk alles verwijderd en 1.4.4.1 opnieuw geinstalleerd in een nieuwe db (dus geen upgrade) helaas geen resultaat. die cmod 755 heb ik ook uitgevoerd. ik heb nu een nieuwe template erop gezet, maar het probleem heb ik ook bij de standaard prestashop.

zoals je ziet staat er wel wat op de homepage, maar als je bijv. klikt op kleding of een andere categorie dan verdwijnt alles na een seconde of 2...

Alvast bedankt dat je ernaar wilt kijken :)

Link to comment
Share on other sites

Nienke,

 

Ik heb even op je site gekeken. Je probleem is niet hetzelfde als wat Liesbeth heeft ondervonden.

 

Jouw probleem is dat je productenlijsten spontaan verdwijnen. M.a.w., als ik een categorie selecteer, dan krijg ik heel even de producten in die categorie te zien, maar daarna verdwijnen alle producten.

 

Ik heb in je onderliggende code gekeken, en je productenlijsten zijn ook echt leeg. Verder krijg ik geen script errors o.i.d. te zien.

 

Ik heb soortgelijke problemen wel vaker voorbij zien komen. Ik heb sterk het vermoeden dat de module 'Gelaagde navigatie' ('Layered Navigation' in het Engels) dit probleem veroorzaakt. Ik raad je aan om deze module te de-installeren. Dus echt de-installeren en niet slechts uitschakelen/disable. Deze module vind je in 'Front Office features' (of hoe dit ook in het Nederlands heet) in je module-lijst. Hierna voor de zekerheid in 'Preferences', 'Force compile' aanzetten en 'Cache' uitschakelen en op je website een pagina refresh doen in een van je categorieen (vergeet niet daarna Force compile en Cache weer terug te zetten).

 

Als je probleem dan nog steeds aanwezig is, dan wil ik best verder kijken hoe dit op te lossen is. Waarschijnlijk is het wel beter om dan ook een nieuwe topic aan te maken aangezien dit probleem geen relatie heeft met bovenstaande topic.

 

Groet,

Andreas

Link to comment
Share on other sites

Hoi, bedankt voor je reactie.

ivm werk kan ik er niet direct naar kijken, maar zodra ik in de gelegenheid ben zal ik een poging wagen en zal je dan op de hoogte houden.

Ik heb inmiddels een nieuwe topic geopend met mijn probleem en daarbij ook jouw reacties geplaatst. ik zal mijn andere posts nu verwijderen dan staan we het probleem van liesbeth ook niet in de weg:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...