Jump to content

Upgrade 1.4.4, next button ontbreekt


Recommended Posts

Upgrade van 1.4.1 naar 1.4.4 lukt niet omdat de next button op de eerste pagina al ontbreekt. Je kunt dus niet beginnen aan de instalatie. Zijn er al mensen bij wie de instalatie wel goed ging???

Op het Engelse forum kwam ik deze melding ook tegen, maar een antwoord heb ik nog niet kunnen lezen.

Link to comment
Share on other sites

Upgrade van 1.4.1 naar 1.4.4 lukt niet omdat de next button op de eerste pagina al ontbreekt. Je kunt dus niet beginnen aan de instalatie. Zijn er al mensen bij wie de instalatie wel goed ging???

Op het Engelse forum kwam ik deze melding ook tegen, maar een antwoord heb ik nog niet kunnen lezen.

 

Ik heb het met mijn installatie 1.4.3 gehad. Bleek er toch nog iets niet in orde te zijn op de server...maar eerlijk gezegd weet ik niet meer precies wat het was...volgens mij niet alle mappen op juiste manier chmod.

Link to comment
Share on other sites

Hoi,

 

Denk niet dat dit het is want ik heb chmod voor alle directories (en sub files)op 755 staan.

Toch bedankt voor je reactie.

 

Mvgr,

Carel

hmm..volgens mij is dat ook weer niet goed...dirs op 755 en files op 644, dacht ik. Anders werkt het ook weer niet?

Laat even weten of je vorderingen maakt...groet.

Link to comment
Share on other sites

Je had gelijk Guriass,kennelijk waren niet alle files goed overgenomen vanaf de eerste stap via Ftp je shop downloaden. Alles op 755 gezet en opnieuw geprobeerd. Nu kreeg ik de next button. Instalatie leek goed te gaan maar op het einde gaf hij aan dat sommige dingen op de server niet zouden werken met foutmeldingnen erbij. Mijn backoffice ziet er nu niet uit. Weer een probleem dus.

Link to comment
Share on other sites

Upgrade 1.4.4 leek goed te gaan maar mijn backoffice ziet er niet uit nu. Instalatie leek goed te gaan maar op het einde gaf hij aan dat sommige dingen op de server niet zouden werken met foutmeldingnen erbij.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...