Jump to content

EAN-faktura


broholm

Recommended Posts

ja og alm faktura?. Lidt underligt (Meget utroligt faktist) at det ikke er en mulighed som den er født med?

Får/har et behov for betaling via faktura da en del af mine kunder er erhvervsdrivende, og offentlige institutioner. Så ja håber også på et hurtig svar og selvfølgelig en der har den rigtige funktionelle løsning ;)

Link to comment
Share on other sites

Lyder rigtig godt JakobFriis.

Har selv taget det der COD modul og lavet om så det bare virker som et faktura betalings modul. Men det er jo ikke optimalt når alle bare kan vælge det uanset om det har angivet firmanavn og CVR nr. Så ser rigtig frem til dit færdige resultat. Noget håb for at du har et med EANnr mm i tankerne også?

Takker på forhånd.,

Link to comment
Share on other sites

Tja det er slet ikke så nemt.
Jeg har også lavet COD om til et invoiceorder modul. Jeg har rettet tekster og emails til. Problemet er dog at hvis modulet skal skjules for en brugergruppe, så skal det kodes ind i standard klassen og den er jeg langt fra bekvem ved at rette i. Rettelser i standardklasserne mistes ved opgraderinger og skal flettes ind manuelt ved installation hver gang.

Jeg har istedetfor lavet en liste man kan taste tilladte faktura kunder ind i og hvis den aktuelle bruger ikke er godkendt til det bliver ordren sat i payment error status. Derudover er kunden på betalingssiden blevet gjort opmærksom på at hvis de bestiller med faktura uden at være godkendte til det så annulleres ordren straks.

Teknisk kan det godt lade sig gøre at lave en forchromet løsning, men ikke uden at rette i standardklasserne og det ønsker jeg ikke selv.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
er der kommet noget brugbart ud af denne, f.eks et modul?


Helt ærlig. Hvad tror du selv. At spørge efter et brugbart svar i et 2 år gammelt indlæg er da hul i hovedet.

På dette her Forum skriver vi en løsning, HVIS DER ER EN!!!
Link to comment
Share on other sites

er der kommet noget brugbart ud af denne, f.eks et modul?


Helt ærlig. Hvad tror du selv. At spørge efter et brugbart svar i et 2 år gammelt indlæg er da hul i hovedet.

På dette her Forum skriver vi en løsning, HVIS DER ER EN!!!


nu var det jo sådan set fordi jeg var på udkig efter noget som kunne det flere her omtalte, men har ikke haft held til at finde noget.
men tak for svaret og nu vil jeg så køre til læge for at få undersøgt om de kan finde det hul du omtaler i mit hoved...
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Hello,

 

Sorry for my English in this forum, but I just wanted to remind pertho that this forum is a community forum, where everybody is free to ask for help and tips. Agressive tones won't help and they are not accepted here.
 

Thanks for your understanding.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...