Jump to content

PDF bestand(en) aanpassen


davarious

Recommended Posts

Ik ben al een aardig end op weg met mijn webshop, alleen nog de fine-tuning nog...

Als ik de PDF download van een factuur, retouraanvraag, etc...
Daarin staat onderin het PDF bestand:

Er is een electronische PDF versie van deze factuur beschikbaar in uw account. Om het te bekijken logt u in op
Naam_van_webshop website. Gebruik hiervoor uw inloggegevens (welke u heeft aangemaakt tijdens het plaatsen van uw eerste order).

Naam_van_webshop - HQ: http://www.adresvanwebshop.nl 1234 AB Rotjeknor
Details: Kvk nr. : 123456789 BTW nr. : NL123456789B01 - Telefoon: 0123-456789

U kun je het onderste gedeelte wijzigen, dus de gegevens.
Zoals: - HQ (waar staat dit er?)
website adres vindt ik ook beetje onzin... dat wil ik dus weg hebben, maar in welk bestand, of welke bestanden moet ik hiervoor zijn?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Kijk eerst in je beheersysteem->Tools->translations->PDF vertalingen (of iets dergelijks, bij mij is de BO Engelstalig gehouden).

 

Daar staat als het goed is 'Headquarters' (bij mij staat het volluit geschreven). Dit zou je kunnen vertalen naar 'Adres'.

 

Het URL heb ik niet in de footer van mijn PDF facturen. Dus waarom jij dat wel hebt weet ik niet. Gebruik je soms een aangepaste versie van prestashop, of een oudere versie die dat heeft (ik gebruik PS 1.4.4)?

 

Voor ingrijpender wijzigingen aan je PDF layout moet je /classes/PDF.php aanpassen. Hiervoor is wel enig ervaring met php vereist.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...