Jump to content

(SOLVED)Är det bara jag som har problem med installationen av Presta i win XP?


Mr Pellets

Recommended Posts

Har installerat om 2 ggr. nu men får inte så jag kommer vidare till punkt 5. Vilken skall göra så att installationen är completed??? Shoppen finns på underdomänen men, troligen blir det som vid första installationen, att man inte kommer in i Admindelen senare, utan man finns inte, och även att mailen inte finns så man kan få passwordet igen , fast jag vet vilket passwordet jag har. Troligt att nåt blir fel under installationsfrloppet. Just nu har den tuggat snart 2 timmar, från installation punkt 4 (shop configuration). Sicken skit.

Någon som känner sig hugad att försöka på sig ett svar, om vad man gör för fel???

Har hittat lite olika förklaringar på forumet, men inte fått till det, hur jag än försökt. Så please tar Er tid och försök svara. MVH//MrPellets

HÄR ÄR SVARET PÅ MITT PROBLEM:
Jag bockade av på punkt 4, under installationen att jag INTE VILLE HA BOCKEN IFYLLD I MAILRUTAN. Direkt efter det så godkändes installationen. Så simpel lite skitfel, som ställer tuill det så mkt. med många timmars arbete för att få igen Prestashopen, version 1.4.3.0
Lösningen och många olika sätt hittade jag här: http://www.prestashop.com/forums/viewthread/105787/installing_prestashop/solved_installation_of_prestashop_1_dot_4_dot_1_dot_0_stops_at_step_4

Håll tillgodo :-)...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...