Jump to content

[Solved] Har installeret DK sprogpakke - men det hele er stadig engelsk


Isabella12

Recommended Posts

- hvad mangler jeg at gøre? :o/

Hjææælp

----

Hmm - trods diverse refresh der ikke hjalp, så virker det på mirakuløs vis nu. Så vidt jeg ved har jeg ikke gjort noget som helst. Men som man siger tid læger alle sprogpakkeproblemer...

:)

Link to comment
Share on other sites

Smukt! Mange tak :) Det tager en krig at oversætte hele molevitten jo! :)

Jeg er træt i dag - burde nok lade det ligge - får vist rodet en masse rundt. Nu kan jeg ikke åbne URLen til siden, det er som om den spreder ordene ud så siden ikke kan findes - jeg må være kommet til at skrive det sådan ind et eller andet sted :o/

Link to comment
Share on other sites

Smukt! Mange tak :) Det tager en krig at oversætte hele molevitten jo! :)

Jeg er træt i dag - burde nok lade det ligge - får vist rodet en masse rundt. Nu kan jeg ikke åbne URLen til siden, det er som om den spreder ordene ud så siden ikke kan findes - jeg må være kommet til at skrive det sådan ind et eller andet sted :o/


Du sidder forhåbentligt ikke og oversætter hele shoppen, når der er en yderst velfungerende sprogpakke??

Hvis det hele stadig er på engelsk, lyder det mest til, at du ikke har aktiveret dansk, eller at sprogpakken ikke er korrekt installeret. Men hvis vi skal kunne hjælpe dig yderligere med indstillingerne, er du nødt til at smide nogle skærmdumps op - ellers er det umuligt at vide, hvad du evt. mangler at sætte op.
Link to comment
Share on other sites

Hej Presta - nej nej - som jeg har opdateret i første post så har jeg fået det til at virke - det sku åbenbart bare tid til :) Det var en kommentar til at Valkyria havde oversat det hele selv.

Ved du hvad eller hvor jeg har kommet til at rode siden min URL laver ballade? se evt her www.vipdeluxe.dk. Den har virket hel dagen, men det gørs den så ikke nu ...

Link to comment
Share on other sites

Hej Presta - nej nej - som jeg har opdateret i første post så har jeg fået det til at virke - det sku åbenbart bare tid til :) Det var en kommentar til at Valkyria havde oversat det hele selv.

Ved du hvad eller hvor jeg har kommet til at rode siden min URL laver ballade? se evt her www.vipdeluxe.dk. Den har virket hel dagen, men det gørs den så ikke nu ...


Jeg kan fint åbne din side (omend den er noget langsom, gætter du er hostet hos Gigahost??) Du har ikke Brugervenlige URL's slået til, det bør du gøre. Men som sagt, jeg forstår ikke lige, hvad fejlen er.

En andet råd: Opret en ny tråd for hvert nyt spørgsmål, så vi holder tingene adskilt og husk at rette løste indlæg til Solved - så hjælper du andre til hurtigt at finde svar (og i denne tråd som har titlen "Har installeret DK sprogpakke....." bliver det hurtigt rodet, hvis der også blandes spørgsmål om URL'er ind i billedet ;-)
Link to comment
Share on other sites

Hmm - spændende!! Altså at du kan åbne den - men jeg ikke kan. Måske skal jeg tømme cache. Nej jeg har en amerikansk host. Oplever den ikke langsom - når altså den virker ;)

Tak for tippet både med tråde og også med brugervenlig URL :)

Link to comment
Share on other sites

Rigtig god ide at tømme cache jævnligt - specielt mens du sidder og retter en del i shoppen. Jeg plejer at sætte min FF til at rydde alt, når jeg lukker og så bruge IE til at surfe (og man kan jo også gøre det omvendt) - så kan jeg se shoppen både med og uden cache.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...