Jump to content

Complete NORWEGIAN translation


kyrre

Recommended Posts

This is the language pack with the complete Norwegian translation of front and back end.

Info for Norwegian users:
Hvis du finner noen feil eller noe du mener bør være annerledes, så hører gjerne fra deg - det norske språket alltid er emne for diskusjoner.

Enjoy :)

no.gzip

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 2 months later...

Her er den seneste versjonen.

 

Får ikke denne til å funke. Mulig at det er jeg som gjør noe feil, men jeg har no.gzip og prøver å importere den.

Front-end blir tom, og litt i admin blir oversatt.. ?

 

Kjører nyeste versjon av prestashop

 

Anybody?

Link to comment
Share on other sites

 

Får ikke denne til å funke. Mulig at det er jeg som gjør noe feil, men jeg har no.gzip og prøver å importere den.

Front-end blir tom, og litt i admin blir oversatt.. ?

 

Kjører nyeste versjon av prestashop

 

Anybody?

 

Never mind - jeg kjører et annet tema enn default - Fix: kopier .no fila fra default template til language mappen i det nye temaet. ;)

 

Var dessverre ikke alt som var oversatt i admin-delen, men er jo langt på vei allikevel da :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hei! Har du enda en oppdatert versjon eller? Bare ser at det mangler en streng her og der, så før jeg oversetter dem selv, så tenkte jeg å høre med deg. Tusen takk for at du deler denne filen med oss!

Link to comment
Share on other sites

Tok utgangspunkt i denne og har gjort en del oppdateringer. Filen finner du under denne tråden her. Burde egentlig vært postet i denne tråden.. Er også en annen som skulle basere seg på denne og gjøre oppdateringer men har ikke hørt sett noe mer oppdatering på forumet her.

Link to comment
Share on other sites

Hadde glemt å skrive at file egentlig er i TAR format for å kunne lastes direkte inn via backoffice. Forumet her ville ikke ha TAR filer... så rename. Bruker selv 7zip og den finner ut av filformatene selv, så lenge den støtter dem, så hadde glemt det bort...

 

Slett også alle foldere under "themes\prestashop\modules\" ellers blir det krøll under module oversettelser i backoffice. Skal få oppdatert zip fila hvor de er fjernet (ligger i rot modules folder uansett)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

To norwegian users:

Noen som vet om denne oversettelsen fungerer eller om det finnes en nyere oversettelse til norsk?

 

Lurer også på om noen har mulighet til å laste opp fila på nytt. Når jeg prøver å laste ned fila får jeg denne meldingen: "[#10173] We could not find the attachment you were attempting to view."

Edited by Surematu (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...