Jump to content

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Mijn winkelmand is er ook niet. Nieuwe lege install gedaan van prestashop 1.4.3. Alleen de module Blockcart aangezet. Niets. Ook install gedaan met demo. Alles was er, maar geen winkelmand. Broncode van de shop bekeken:geen blockcart code te vinden. Op mijn locale server (xampp) doet de winkelmand het wel.
In htaccess file:php_value memory_limit 256M geplaatst (ergens gelezen dat dat zou helpen), werkt ook niet.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mijn winkelmand is er ook niet. Nieuwe lege install gedaan van prestashop 1.4.3. Alleen de module Blockcart aangezet. Niets. Ook install gedaan met demo. Alles was er, maar geen winkelmand. Broncode van de shop bekeken:geen blockcart code te vinden. Op mijn locale server (xampp) doet de winkelmand het wel.<br/>In htaccess file:php_value memory_limit 256M geplaatst (ergens gelezen dat dat zou helpen), werkt ook niet.

 

Ik heb mijn winkelmand gevonden! In 2 prestashop files ontbreekt in de code een puntkomma.

 

in tools/smarty/sysplugins/smarty_internal_template.php

in de functie createPropertyHeader

 

$plugins_string .= "if (!is_callable('{$data['function']}')) include ".var_export($data['file'],true)."\n";

 

de "/n"; aan het eind moet zijn ";/n"

 

evenzo in tools/smarty/sysplugins/smarty_internal_compile_function.php

bij Smarty Internal Plugin Compile Functionclose Class

 

zelfde zin, zelfde fout.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ik heb net een nieuwe shop geinstalleerd en krijg geen winkelmandje te zien.

Zie het wel als ik via modules-configureren-beheer hakeb en daan naar live edit. Daar staat het blok, niet als grijs blok, maar met stippellijntjes..

Suggestie met punt/komma's ziet er bij mij anders uit, durf ik dus niet aan te passen...

Bij de artikelen staat trouwens ook geen blokje betalen bij... alleen bekijken.

wie kan mij helpen?

 

Groet,

Ingeborg

 

www.metoyou.nl

shop is 1.4.3

Link to comment
Share on other sites

Ik heb net een nieuwe shop geinstalleerd en krijg geen winkelmandje te zien.

Zie het wel als ik via modules-configureren-beheer hakeb en daan naar live edit. Daar staat het blok, niet als grijs blok, maar met stippellijntjes..

Suggestie met punt/komma's ziet er bij mij anders uit, durf ik dus niet aan te passen...

Bij de artikelen staat trouwens ook geen blokje betalen bij... alleen bekijken.

wie kan mij helpen?

 

Groet,

Ingeborg

 

www.metoyou.nl

shop is 1.4.3

 

 

Klinkt alsof je shop nog in catalogus modus staat: zet 'Catalog mode' op 'Nee' in 'Preferences->Products

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...