Jump to content

Front office tesktkleur veranderen.


Recommended Posts

Ik heb in het bestand global.css de achtergrond veranderd voor de front office
maar nu is deze gelijk aan de tekstkleur. dus onleesbaar..
maar het kopje wat ik moet veranderen voor de tekstkleur kan ik niet vinden.
kan iemand mij hier mee helpen.
christiancecollection.nl/prestashop

Link to comment
Share on other sites

Open themes/prestashop/css/global.css. Regel 20 leest:

color: #000000e;



Om te beginnen is #000000e geen geldige kleur. Als je hier #FFFFFF van maakt (wit) dan zou je al geholpen moeten zijn. Als je meer elementen van een andere kleur wilt voorzien, dan hoor ik het wel

mvg,
mischaatje

Link to comment
Share on other sites

Dit heb ik gedaan en het helpt.
maar nu komt de kleur bij de bestelling en alles in het wit te staan, en juist die kopjes zijn wit.
(Dan ga ik naar cart om te testen, en dan zie ik bij billingadress alleen de naam staan en de rest is wit. en zo ook bij die 5 stappen daarboven.
nu probeerde ik het rood te maken met FF0000 maar die pakt hij niet

Link to comment
Share on other sites

Tsjaaaaa dat heb je als je een achtergrondkleur aan past; je moet op heel veel plekken de kleur aanpassen. Daar kom je niet onder uit. Dat heb ik nu ook al vier keer moeten doen...

Een aantal elementen inherit (erft) de kleur van body { color: #xxxxx; }, voor elk van deze elementen zal je in de global.css apart een kleur moeten toevoegen. Zoals bijvoorbeeld bij ul.step. li { } (de stappen in het bestelproces). Het houdt je even van de straat.

Overigens, het is een redelijk goed idee om één van de volgende tools te gebruiken: Development Tools (IE8/9), FireBug (FireFox), DragonFly (Opera). Hiermee kan je heel snel uitzoeken hoe elk element heet en welke eigenschappen ze meekrijgen. Dat maakt het werk echt heel veel makkelijker en het is leerzaam. Een aanrader!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...