Jump to content

[Solved] Horizontaal menu, wat is aan te raden?


MarcoPas

Recommended Posts

Hoi, aangezien ik met mijn eerste prestashop implementatie bezig ben, weet ik even niet waar ik moet starten met het zoeken naar een goed horizontaal menu, met andere woorden welke wordt het meest gebruikt? Kan iemand mee een tip geven welke module de moeite waard is?

Alvast bedankt!

Link to comment
Share on other sites

Dat is inderdaad de bedoeling. Maak dus even een kopie van de module blockpermanentlinks in de modules map van je huidige theme en verander hier de links in blockpermantentlinks-header.tpl.

Als je hier links toe voegt, dan moet je niet vergeten om in de backoffice de vertalingen er bij te maken (back office: tools - translations - modules - NL; blockpermanentlinks).

Link to comment
Share on other sites

In mijn geval zijn de links naar statische pagina's, dus ja bij mij staan er statische links in.

Dynamisch heeft eigenlijk wel de voorkeur, want als je iets verandert dan moet je in geval van statisch dat doen op elke plek waar je de statische link hebt geplakt. Bij dynamische links doe je dat bij één tabel en de hele site is aangepast; hoef je ook niet te zoeken naar álle plekken. Als je de enige dev bent aan een website dan weet je toch zelf wel waar je moet zoeken. Maar als je met een team zit, dan worden de anderen er snel gek van.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...