Jump to content

Mail til kunde en uge efter køb


Sund-og-smuk.dk

Recommended Posts

Der findes ewt modul, som hedder Customers follow up. Ved ikke hvad det gør, og jeg har ikke installeret det.

Og jeg bliver selv pissed off, hvis jeg køber noget på en side, måske den ene gang, og så skal belænres med diverse opfølgnings mails. Det gider jeg altså ikke.

Noget andet er Nyhedsbrev. Det har jeg positivt tilmeldt mig, hvis jeg ønsker det.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det kommer an på hvad der bliver sendt ud. Vi sender selv opfølgnings mails ud hvor vi beder folk fortælle andre hvad de synes om os (igennem trustpilot). Jeg er selv begyndt at forvente, at få lov og fortælle hvad jeg synes om en given service når jeg har handlet på nettet.

I øvrigt er det er det en god måde at minde folk om at butikken findes, vi har nogen der laver genkøb (det er jo ikke dumt at sælge en ekstra festkjole) når trustpilot mailen kommer ud, det gør vel egentlig også at kunde reflektere over hvor vidt det har været et godt sted at handle, og hvis man har styr på sin service så synes jeg ikke det er nogen dum ting at få kunder til at tænke over at det rent faktisk har været en god oplevelse at handle i den her butik.

Omvendt har vi også oplevet at folk har blandet os sammen med et andet køb de har gjort på nettet, hvorfra vi så faktisk har fået en dårlige anmeldelse.

Hvis det modul du nævner der er standard modulet der kommer med prestashop, så kan det nogen andre ting, men man kan selvfølgelig skrive i de mails hvad man har lyst til, så det kunne nok godt bruges på tværs på den måde.

Hvad angår om man må sende de aktuelle mails til kunden, så har vi i vores handels og leveringsbetingelser skrevet hvor mange mails vi sender til kunden i forbindelse med en handel, så kan de jo her vælge om de vil handle eller ej. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne rigtigt godt tænke mig et sådant modul også
Er meget tilhænger af den løsning Timpet har hvor han beder kunden om at anmelde deres handel hos eks. Trustpilot

Synes det virker super prof. at man sender en opfølgning ud på om fx. varen er modtaget og om man har været tilfreds med handelen og eks. henviser til trustpilot og derefter evt. giver dem en rabatkode

Link to comment
Share on other sites

Pertho har du nogen blomsterfrø der skyder hurtigt op at jorden, og er det forsent at plante dem ud nu? (undskyld jeg lige låner tråden)

For min skyld må du gerne låne tråden.
Solsikker er på de sidste. Stauder frø kan du stadig nå endnu, men de vil sandsynligvis ikke blomstre i år. Mange stauder blomstrer alligevel ikke første år. Det første år sætter de rødder, og blomstrer først fra år 2. Og så blivet de ved med at blomstre. Sommerblomster er for sent nu.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...