Jump to content

[Solved] [LØST] Manglende beløb for at opnå gratis forsendelse:


humani

Recommended Posts

Hej

Bruger 1.3.1

Vil gerne slette den del inde i INDKØBSKURV OVERSIGT.

Den felt som siger "Manglende beløb for at opnå gratis forsendelse:" hvordan lukker man den ned, så kunden ikke ser den mere.

Jeg bruger modulet: One Page Checkout v1.2.2

Link to comment
Share on other sites

Hey hey

Det gjorde skam også. Men jeg søger bare Manglende beløb for at opnå gratis forsendelse: og ikke One Page Checkout v1.2.2.

Men det de forklar, er det bare at man skal slette det inde i filen og ikke inde i BO. Jeg bruger ellers ikke Epay men Quickpay.

Link to comment
Share on other sites

Hey hey

Det gjorde skam også. Men jeg søger bare Manglende beløb for at opnå gratis forsendelse: og ikke One Page Checkout v1.2.2.

Men det de forklar, er det bare at man skal slette det inde i filen og ikke inde i BO. Jeg bruger ellers ikke Epay men Quickpay.


Og i den tråd jeg henviser til - hvis du læser det hele - så er dit problem også beskrevet! Du læser to linier og konkluderer, det ikke løser dit problem...

Ellers bliver du simpelthen nødt til at stille dine spørgsmål mere klart - både her og i Openforum.dk - både Pertho og jeg har cyklet rundt i spørgsmål (utallige gange) for at få dem klart beskrevet. Jeg må indrømme, at når der skal mere en 1-2 opklarende spørgsmål til fra min side for at hjælpe, så daler interessen hurtigt fra min side - så når jeg hurtigt til det punkt, hvor jeg tilbyder folk hjælp mod betaling i stedet - sorry.
Link to comment
Share on other sites

Nu prøver jeg at formuler mig så godt så muligt og samt, jeg er ikke uddannet som i er i det her felt. Og er det ikke det en forum er til, at hjælpe hinanden, det er jo derfor folk skriver og spørger får at så et svar på de ting de ikke ved noget om.

Link to comment
Share on other sites

Det handler skam ikke om at være uddannet i noget som helst. Det handler jo blot om, at man sidder med et problem som man søger løst - og det er vi mange der gerne vil hjælpe med.

Men når man gang på gang (som den der besvarer spørgsmål og hjælper andre gratis i ens fritid) bliver spurgt om ting, hvor man hver gang skal stille uddybende spørgsmål for at kunne hjælpe - og når den der spørger, ikke spørger klart nok, så bliver man altså træt af det i længden.

Prøv at gå dine spørgsmål igennem her og i Openforum.dk. Plus de utallige private beskeder jeg har svaret dig på.

Så ved du nok, hvad jeg mener...

Link to comment
Share on other sites

Jo jo, hvordan skal man søge løs, når man ikke kan komme videre..... Og nu gør jeg mit bedste med at formuler mig på, hvis du har svært med at forstår mine spørgsmål, så må du sige til. Det har jeg også sagt til dig par gange.
Nu er det ikke fordi det er længe siden vi to har snakket sammen eller jo det er det vist nok, så hvorfor gør du samtalen personlig .... og samt du henviser dig også til mig med ting og sær af og til hvor jeg hjælper dig og hvornår har jeg brokket mig over det måske, syntes godt nok du skal snakke pænere og husk lige på, at jeg laver gratis reklame for dit firma som tak.

Samt sætter jeg også guider op inde i openforum af og til, til folk.

Her er dit svare tilbage.

Link to comment
Share on other sites

Jo jo, hvordan skal man søge løs, når man ikke kan komme videre..... Og nu gør jeg mit bedste med at formuler mig på, hvis du har svært med at forstår mine spørgsmål, så må du sige til. Det har jeg også sagt til dig par gange.
Nu er det ikke fordi det er længe siden vi to har snakket sammen eller jo det er det vist nok, så hvorfor gør du samtalen personlig .... og samt du henviser dig også til mig med ting og sær af og til hvor jeg hjælper dig og hvornår har jeg brokket mig over det måske, syntes godt nok du skal snakke pænere og husk lige på, at jeg laver gratis reklame for dit firma som tak.

Samt sætter jeg også guider op inde i openforum af og til, til folk.

Her er dit svare tilbage.


Humani: du ved vist lige så godt som jeg, at jeg har besvaret mange - og jeg mener rigtig, rigtig mange spørgsmål fra dig via private beskeder, da næsten hvert svar afleder et nyt spørgsmål (har da nok 50 svar du kan se, hvis du har glemt).
At du linker til min butik er fint - tak for det, men det har aldrig været et krav eller ønske fra min side, det har tværtimod været dit ønske at vi indgik et samarbejde, hvilket jeg ikke har været interesseret i, og dette har jeg også takket nej til. Så undskyld - jeg synes ikke lige, at du kan bringe dette på banen som retfærdiggørelse.

Og så stopper diskusionen fra min side her.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...