Jump to content

Fout op de pagina: knop "in winkelwagen" werkt niet


Recommended Posts

Ik heb een Prestashop webwinkel gecreëerd en via Antagonist online geplaatst, maar de knop "in winkelwagen" werkt blijkbaar niet. Wanneer ik er op klik, blijft de pagina hangen en krijg in onderaan links een foutmelding:

Deze eigenschap of methode wordt niet ondersteund door dit object. Category.php regel 1 code 0 teken 1 URI: http://www.lieselots.be/category.php?id_category=34

Ik krijg deze foutmelding met Internet explorer en Mozilla Firefox, en met elke pc waarmee ik het heb getest. Het probleem is ook niet gelinkt aan één bepaald product: de foutmelding duikt op bij elk product. Het heeft ook niets te maken met het voorraadbeheer, dat heb ik ook al getest.

Deze functie werkte vroeger wel correct, dus ik veronderstel dat ik ergens een optie heb aangepast die dit heeft veroorzaakt, of er is mss een update op Antagonist geweest, of er is iets corrupted.

Ik heb ook gemerkt dat ik sinds een week geen aanpassingen meer kan doen in mijn modules, vertalingen, theme,... Mss heeft dit er iets mee te maken?

Wanneer ik op de "in winkelwagen knop" klik en nadien de webpagina "refresh", dan komt het product echter wel in de winkelwagen terecht.

Kan iemand mij aub helpen?

groetjes

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...