Jump to content

[Solved] Ændring af reklamations status


mmalling

Recommended Posts

Nu bliver jeg lige pludselig meget træt - og meget irriteret.

REKLAMATIONS STATUSSER, jvf. det dokument, du har vedhæftet. Hvad tror du liiiige det betyder.
Hvis statussen ikke passer dig, så opret nogle nye.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har stadigvæk ikke fået RMA til at virke efter hensigten. Det kunne være lækkert hvis der var nogen der gad lave en side god tutorial til det :) Jeg poster den gerne på www.prestatips.dk med link til referencen (webshop eller whatever man ønsker et link til)

Link to comment
Share on other sites

Nu bliver jeg lige pludselig meget træt - og meget irriteret.

REKLAMATIONS STATUSSER, jvf. det dokument, du har vedhæftet. Hvad tror du liiiige det betyder.
Hvis statussen ikke passer dig, så opret nogle nye.

Det er muligt at du bliver meget træt...Jeg ved udemærket godt hvad statusser betyder..
Opret nogle nye det jo netop det jeg vil, men hvis du nu fjerner søvnen fra øjenene og læser spørgsmålet igen er problemet jo netop at det kan jeg ikke , fordi muligheden for at gøre det ikke er der, knappen mangeler...Derfor vedhæftede jeg filen...

Dejligt med så oplagte og flinke medlemmer i dette forum.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg prøver at forklare det lidt bedre så der ikke sker nogle misforståelser igen.

Normalt er der under statusser mulighed for at tilføje nye ordre statusser, og længere nede er der normalt mulighed for at tilføje nye reklamations statusser.
Problemmet er bare at den lille grønne + knap der hedder tilføj ny mangler under reklamationsstatusser, hvad kan årsagen til dette være en fejl i filen eller noget?

Link to comment
Share on other sites

Jeg prøver at forklare det lidt bedre så der ikke sker nogle misforståelser igen.

Normalt er der under statusser mulighed for at tilføje nye ordre statusser, og længere nede er der normalt mulighed for at tilføje nye reklamations statusser.
Problemmet er bare at den lille grønne + knap der hedder tilføj ny mangler under reklamationsstatusser, hvad kan årsagen til dette være en fejl i filen eller noget?


Det er ikke muligt at tilføje flere reklamationsstatuser vha. en knap i BO - muligheden er der hverken i min version 1.3.11 eller 1.4
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...