Jump to content

Forsidebillede


Niller

Recommended Posts

Efter nærmere eftertanke, kunne det også være fordi billedet er for stort. Prøv med et lille billede og se hvad der sker.

Nogle webhoteller giver ikke advarsler hvis et billede er større end deres tilladte upæoad størrelse.

Link to comment
Share on other sites

Dit billede på forsiden linker til: http://billigtmodetoej.dk/modules/editorial/homepage_logo.jpg

Har du tjekket, at billedet rent faktisk ligger der? Har du uploadet det via FTP - hvis ikke skal du gøre dette. Dine produktbilleder vises jo fint. Hvis alle moduler i BO har et rødt kryds, tyder det på, at du har flyttet/slettet mappen der indeholder disse ikoner.

Link to comment
Share on other sites

Når jeg klikker på det link, jeg selv har indsat ovenfor får jeg 303 Forbidden, så rettighederne tillader i hvertfald ikke, at jeg må se det. Prøv i stedet at uploade billedet i img mappen eller en ny undermappe herunder og indsæt det så igen med den nye sti. Hvad med dine ikoner i BO, bliver de vist nu? Hvis ikke, ligger de også det rigtige sted?

Et anden problem med logoet på din forside, kan være fordi du har uploadet det i CMYK i stedet for RGB, så kan det ikke vises på nettet. Men dette vil jo i hvertfald ikke være tilfældet for dine ikoner.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...