Jump to content

Online chat


VickyK

Recommended Posts

Hej

Ved I om der findes et godt, men gerne billigt online chat modul til prestashop? (vers. 1.3).

Hvis det skal være billigt eller gratis, hvad findes der så af alternativer man kan integrere i sin shop?

De moduler der findes på Prestashop.com, kan de anbefales eller er der ingen der har erfaring med dem?

vh, vicky

Link to comment
Share on other sites

Vi bruger livezilla, det er super godt, man skal dog være opmærksom på at slå den del fra deres spore hvad kunderne laver for den trækker sidens load tid utroligt meget ned når der er mange kunder på af gangen. Man behøver ikke noget modul til livezilla, det er et lille program man kan installere på sin computer, det kan så lave et javascript man sætter ind i sin kilde kode, her man kan fx bruge en af de html moduler man kan få, eller man kan ganske simpelt åbne en af tpl filerne fra de andre moduler man har og sætte det inden i bunden af det.

Jeg synes iøvrigt din webshop er rigtigt lækker. Stilfuld og simpel, det irritere dog mit øje at der ikke er decimaler på priserne, men det må jo være en smagsag.

Link to comment
Share on other sites

Tak for rosen - decimaler, tja dem er jeg ikke rigtig tilhænger af :-)


Hmm, det kan godt være at jeg får problemer med at få Livezilla installeret m.m.???

Jeg skriver lige igen, hvis det går helt i ged.

p.s. Timpet, det er da dig der har lavet Track and trace modulet ikke? - Det skulle virke nu, tak ;-)


vh, Vicky

Link to comment
Share on other sites

Timpet: Det var godt :-)


Jeg har downloaded livezilla programmet - jeg kan ikke komme videre end hertil (se billede) som vist i "create a livezilla server"/tutorial video.

Jeg aner ikke noget om servere m.m.

Nogen der ved hvad man skal gøre???

46961_Tcd5x76NWPgsH4mMWeIv_t

Link to comment
Share on other sites

Ja - jeg har brugt mine ftp oplysninger. Nu er det nogle andre ting der giver mig problemer. - Og jeg ved ikke lige hvordan jeg skal forklare hvorfor jeg ikke kan komme videre....? Så det er åbenbart ikke meningen jeg skal have Livezilla chat. :-(

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...