Jump to content

Betalingsmodul


Yasir88

Recommended Posts

Hej Prestashop.
Jeg søger efter en betalingsmodul til en pizza forretning.
Jeg er i gang med at oprette en hjemmeside vha. prestashop, hvor jeg søger efter en betalingsmodul som skal have følgende krav:
* Kan acceptere dankort, visa elektron og master Card.
* Når kunden bestiller via. hjemmesiden skal jeg have den mulighed for at afvise hans bestilling indenfor et par minutter uden at pengene bliver trukket fra hans kort.

Det er en hjemmeside til at man kan bestille pizza og andre retter.
Hele ideen med den betalingsmodul er, at kunderne kan logge sig på nettet, bestiller fra hjemmesiden og vi kan udbringe deres mad med det samme.
Da jeg tit ser, at folk bestiller for lidt mængde eller turen er for lang vil jeg derfor have en mulighed for at afvise ordre uden at jeg skal tilbagebetale penge via. bankoverførsel.

Håber i kan hjælpe.
Tak på forhånd :)

Link to comment
Share on other sites

Det kan alle betalingsmoduler da. Quickpay, ePay o.s.v.
Det med at hæve betalingen er noget du selv skal gøre.

Link to comment
Share on other sites

Du kan sætte en minimums ordre størrelse på shoppen, så er der et problem mindre med folk der bestiller for lidt. Dernæst må det være muligt at lave et lille Javascript der bekræfter at fx postnummeret er godt nok til levering. Nu ved jeg ikke helt om du bringer ud pr postnummer eller hvad du gør.

Ideen med at afvise en ordre på den synes jeg skaber et troværdighed problem, men det er jo bare op til mig. Folk kan måske få dig mistænkt for at afvise ordre når du fx. har for travlt, eller bare ikke lige gider bringe ud, det kan måske i sidste ende skade dit omdømme i byen / området.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...