Jump to content

Adgang til localhost fra en anden pc


VPoulsen

Recommended Posts

Hej
Under aftestning af Prestashop installerer jeg det på min pc, hvor jeg bruger wampserver. Som en del af testen tilgår jeg min localhost udgave fra en anden pc, via mit almindelige netværk ( http://192.168.0.192 )
Jeg har en installation af version 1.3.1 (/prestashop/index.php) og af version 1.4.1 (/presta141/index.php) liggende på min localhost.
Her kommer så problemet: Jeg kan godt få fuld adgang til min version 1.3.1 men får en fejlmelding, hver gang jeg prøver at få adgang til min version 1.4.1 . Meldingen er 'Internet explorer kan ikke vise websiden'.
Version 1.4.1 er en helt frisk installation, som jeg godt kan åbne på pc'en hvor den er installeret. Begge pc'er bruger IE8

Gode ideer er velkomne.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Link to comment
Share on other sites

Hej igen
Jeg er alligevel ikke sikker på, at det er forklaringen. Hvis jeg prøver at logge mig på admin delen ( /presta141/admin4/ )kommer jeg igennem, og alt fungerer perfekt. Hvis jeg så inde fra admin klikker på 'Se butikken' får jeg igen fejl med manglende adgang.

Når man går ind i butikken, er indholdet af index.php dette:
require(dirname(__FILE__).'/config/config.inc.php');
ControllerFactory::getController('IndexController')->run();


Controllerfactory er nyt i 1.4 så det er muligvis der der er et problem. Jeg kan bare ikke gennemskue det.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...