Jump to content

[Solved] Prestashop afwender uit emails verwijderen versie 1.4


Sirene

Recommended Posts

Hallo,
Ik ben al dagen naar het zoeken waar ik de afzender Powered by Prestahop kan verwijderen uit de emails die naar klanten gestuurd worden...
Ik heb al geprobeerd de /mails.txt in mijn taal aan te passen maar de Powered by, blijft steeds verschijnen...
Iemand een idee?

Link to comment
Share on other sites

Dat is wel even een klus.

Kijk in de map mails/nl/. In veel van die bestanden staat op de laatste paar regels dat {shopname} maakt gebruik van ..... Haal deze weg, ook in de HTML versies. Zie hieronder wat je bij de HTML versies weg moet halen. Als je daarna nog last heb meld het dan en vermeld even WELKE mails precies die meldingen nog geven.

{shop_name} maakt gebruik van PrestaShop™

Link to comment
Share on other sites

Hai, Bedankt voor je antwoord,
probleem is dat ik het in de txt files al heb veranderd, maar ik geen idee heb op welke manier ik de html files kan bewerken.....niet in t kladblok igg. Heb jij suggesties hoe ik deze files wel kan bewerken? Dank je wel!

Link to comment
Share on other sites

In het administratie gedeelte van Prestashop kun je bij de bestellingen, berichten versturen, die je vooraf al hebt gescgreven....en waarvan je kan kiezen deze ook naar de klant te sturen....maar daar staat ook de afzender Prestshop. Deze wil ik ook graag verwijderen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...