Jump to content

[Solved] Hoe verwijder ik de tekst 'voorrading' (ivm maken in opdracht)


Poncirus

Recommended Posts

Omdat ik alles op de website zet wat in opdracht gemaakt kan worden wil ik niet het woord 'voorradig' laten zien, want dit schept verwarring.

Dus m.a.w. hoe verwijder ik dit woord, maar zorg ik wel dat het product kan worden besteld.

Voorraadbeheer is dus ook niet van toepassing!

Link to comment
Share on other sites

Dag Leszek,
Het gaat erom dat het woord (wel of niet) "Voorradig" niet verschijnt. Ik zie het bij jouw ook nog staan (onder de prijs als je een product selecteert)
Ik heb het nu opgelost door de tekst in de stylesheet op visibility:hide; te zetten. Het werkt maar het voelt als een wat vreemde oplossing.
Wat "winkelmand" (een ander topic?) betreft, het icoontje is natuurlijk van een winkelkarretje (boodschapwagentje) maar dat zijn geen makelijker woorden natuurlijk.

Link to comment
Share on other sites

check here if this is what u mean.
www.life4travel.nl
let me know, and maybe u know what is beter word for Winkelmand?
cheers
leszek


In Dutch there aren't any words that are a proper translation for 'cart' or 'basket' and are just as short. Winkelwagen resp winkelmand are the most proper translations. Alternatives would be synonyms like winkelkar, karretje (cart) resp mandje (basket). Note that 'karretje' and 'mandje' are diminutives and are considered somewhat informal.
Link to comment
Share on other sites

Dag Leszek,
Het gaat erom dat het woord (wel of niet) "Voorradig" niet verschijnt. Ik zie het bij jouw ook nog staan (onder de prijs als je een product selecteert)
Ik heb het nu opgelost door de tekst in de stylesheet op visibility:hide; te zetten. Het werkt maar het voelt als een wat vreemde oplossing.
Wat "winkelmand" (een ander topic?) betreft, het icoontje is natuurlijk van een winkelkarretje (boodschapwagentje) maar dat zijn geen makelijker woorden natuurlijk.


CSS heeft "visible: hidden;" opgenomen om twee redenen: één om het element aan het zicht van de gebruiker te onttrekken en om op de achtergrond bepaalde parameters door te geven met behulp van een knop (input style="visible: hidden").

Het is dus niet vreemd om dit te gebruiken om iets te verbergen. Zodoende hoef je niet de hele code te slopen.

mvg
mischaatje
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...