Jump to content

Betalen bij afhalen nog niet mogelijk (V1.4.1)


Recommended Posts

Mijn overstap op PrestaShop ligt momenteel geheel aan de mogelijkheid of hier een optie betalen bij afhalen geheel en goed werkend ingezet kan worden.
Alle manieren die ik tot nu toe heb gevonden zijn houtje touwtje manieren en ik hoop toch echt een goed werkende en pasklare module te kunnen vinden.

Kan iemand hier uitsluitsel over geven?
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om verder naar andere webshop software te gaan zoeken want deze werkt verder helemaal zoals ik dat wil...

Link to comment
Share on other sites

Het is zeker mogelijk. Ik weet niet of de module bestaat maar hij is zeker vrji simpel in elkaar te zetten.

Wat er moet gebeuren is dat de optie bij de betaalmogelijkheden komt. Het enige dat echt vereist is, is dat de klant de order BEVESTIGD door middel van het indrukken van een knop. Dit heb je nodig zodat het winkelwagentje afgeschermd wordt en de bestelling op basis van deze cart wordt aangemaakt. Kijk maar eens naar de module 'overschrijven' (bankwire) of 'rembours' (cashondelivery). Je zou in principe één van deze module kunnen kopieren en met wat kleine aanpassingen onder de naam 'betalen bij afhalen' toe kunnen voegen.

Als iemand kennis heeft dat een dergelijke module al bestaat, link graag. Anders ga ik vanavond zelf even knutselen. Ik wil 'm zelf namelijk ook wel.

Edit: (ik was nog niet klaar maar mn eten wel)

Je kan net zoals bij Overschrijving de betaalstatus bijwerken. Zodra er opgehaald is, kan je de status op 'betaald' zetten en dan op 'geleverd'. Waar je wel even op moet letten is de verzendkosten. Die heb je namelijk niet en die wil je dus niet op de factuur terugzien. Mocht je hier problemen mee krijgen met andermans module, dan is ook dat op te lossen. Ik heb het al wel een keer ergens gepost in dit forumgedeelte, ik weet niet zo snel waar dat was. Kunnen we desnoods tegen die tijd wel op terugkomen.

Link to comment
Share on other sites

Hoi Mischaatje,

Lekker gegeten? :)

Perfect dat je mee denkt. Ik ben reuze benieuwd, ik heb even de module COD proberen aan te passen, dat ging wel maar stuitte weer op andere problemen :( Maar ook ik ga er verder mee stoeien..


Thnx.
Rob

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 4 months later...

Ik heb de vertalling van onder rembours verzenden aangepast.

En dit werkt nu prima.

 

(Heb via ftp het bestand nl.php (modules/cashondelivery) naar mijn pc gekopieerd. Geopend met frontpage en vertaling veranderd en weer geupload naar mijn site.Heb daarna ook het plaatje nog aangepast door gif en jpg die in de map staan te veranderen in een ander plaatje)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...