Frits van Leeuwen Posted April 24 Share Posted April 24 (edited) Hallo allemaal, Ik gebruik Prestashop 1.7.8. Bij de producten in de backoffice voer ik ook een inkoopprijs in. Daar ziet alles er goed uit. Maar kijk ik in de database in het veld prstshp_product.wholesale_price, zie ik daar een waarde die niet lijkt op de waarde die ik heb opgegeven. Ik zie wel een verandering in de waarde als ik in de backoffice een aanpassing doe, maar die is niet hetzelfde. Maar anders, als ik in de database dat veld aanpas, zie ik dat niet terug in de backoffice. Wie kan dit verklaren? En heeft er iemand enig idee hoe ik de inkoopwaarde van een product vanuit de database kan gebruiken? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Frits van Leeuwen Edited April 25 by Frits van Leeuwen (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MARK-APP.com Posted April 25 Share Posted April 25 Beste @Frits van Leeuwen Normaliter zou de stuksprijs (wholesale_price) in de database wel overeen moeten komen met hetgeen wat je invult in Backoffice. Kijk eens naar de tabel product_shop en de kolom wholesale_price. Klopt het daar wel? Gebruik je de multistore functionaliteit? Dat kan het namelijk verklaren. De prijs komt dan sowieso in de product_shop tabel te staan voor de betreffende webshop die je geactiveerd hebt bij het wijzigen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frits van Leeuwen Posted April 25 Author Share Posted April 25 MARK-APP.com, bedankt voor je reactie. En ja dat dacht ik dus ook. Misschien komt het omdat ik de multi store aan heb staan dat het afwijkt. Ik ben ook door gaan zoeken en er blijkt ook een tabel prstshp_product_shop te zijn. En toen ik prstshp_product_shop.wholesale_price gebruikte, zag ik ineens wel die waarde. Het is dus inmiddels opgelost. Maar bij deze hebben andere er misschien ook iets aan. prstshp_product_shop.wholesale_price dus! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts