Jump to content

Webwinkel ontwerpen obv template


BlackBerryBun

Recommended Posts

Hallo iedereen!

Binnenkort (2-3 maanden) wil ik een webwinkel in een bepaald merk keukenaccessoires starten en ik kan als Prestashop-leek wel wat ondersteuning gebruiken. Wie kan op basis van een mooi template (Moon van DGcraft uit Frankrijk) mij helpen met het ontwerp en de koppeling tussen alle Prestashop-modules?
Na de opdracht moet ik zelf in staat zijn de webwinkel te beheren.

Op de site wil ik graag het assortiment van het product in beeld brengen (uiteraard gekoppeld aan een winkelwagen), een zoekfunctie, een "Speciale aanbieding", een link naar Twitter en Facebook, en (horizontaal) tabbladen over het merk X, onderhoud, nieuws, FAQ en een contactpagina.
Ook denk ik aan een nieuwsbriefoptie. Uiteraard mag voorraadbeheer niet ontbreken.
En dat allemaal ook nog in die mooie template uit Frankrijk, maar wellicht ben ik nu te :coolcheese: veeleisend.

Wie wil een offerte uitbrengen? Ik ben starter, en zal elke offerte serieus en zorgvuldig beoordelen en afhandelen.

Dank, Anita

moon.zip

Link to comment
Share on other sites

Welke versie PS ga je gebruiken en is deze template daar geschikt voor ? De laatste versie van Prestashop is 1.4 en oudere templates zullen waarschijnlijk niet gaan werken. En beginnen met een oudere versie van PS is niet echt aan te raden. Dus kijk eens rond voor een template dat geschikt is voor 1.4.x

Het inrichten van een totale Prestashop winkel kost aardig wat tijd, vooral als je ook een goed systeem aanhoud voor een goede SEO en gebruik makend van artikel import mogelijkheden. Daarnaast zijn er altijd de technische (on)mogelijkheden van Prestashop zelf en de vele modules.
Afhankelijk van de complexiteit zal dat idd 2-3 maanden duren en in kosten varieren van 2-3k indien er voltijd aan gewerkt moet worden. Dat is een korte schatting natuurlijk. Hoe meer werk wordt uitgevoerd door jou zelf hoe lager de kosten kunnen uitvallen.

PM me maar wanneer je interesse hebt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...