Eelco Boersma Posted Thursday at 10:57 AM Share Posted Thursday at 10:57 AM Bij het aanmaken van een product lukt het me niet om dit product onder meerdere categorieën onder te brengen. De lijst met categorieën geeft rechts een "radiobutton" en links een "checkbox". De radiobutton geeft maar ruimte voor één keus, en daar wordt het product ook weergegeven.. De checkboxes doen helemaal niets (meer). Voorbeeld: Hoe krijg ik een boek over edelstenen in de categorie Edelstenen én in de categorie boeken? https://www.tara-boeddha.nl Prestashop: 1.7.8.6 Theme & template: Custom via Creative Elements Alvast bedankt en met vriendelijke groet, Eelco Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted Thursday at 12:26 PM Share Posted Thursday at 12:26 PM Volgens mij moet je eerst home aanvinken. Daar staan alle producten namelijk standaard in. Vervolgens vink je de categorien aan waar ze in moeten komen, en ten slotte geef je met de radiobutton (ronde knopje) aan wat de standaard categorie is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts