Jump to content

[Solved] fejl i kurv ændre varer 1.4.1.0


karcher

Recommended Posts

Hej jeg har et problem jeg ikke kan løse

Når jeg lægger en vare i min kurv,og trykker på kurv/kasse..og kommer til indkøbskurv oversigt
kan jeg fint ændre antal og slette varen i explorer..

Men når jeg bruger firefox og chrome..kan jeg ikke ændre antal og slette varer,så får jeg denne fejl

TECHNICAL ERROR: unable to save update quantity

Details:
Error thrown: [object XMLHttpRequest]
Text status: error

Hvis jeg går i BO modules/for kontor funktionalitet/kurv blok v1.2 og deaktiver ajax kurv...fjerner det fejlen,men så kan jeg ikke altid gennemføre en ordre..kurven bliver slettet når jeg kommer til betaling,uden en ordre.

Jeg har søgt efter en løsning men desværre ikke fundet en.kan se der har været en bug i v 1.4.0.17 men den er rettet i v 1.4.1.0,som jeg kører

Jeg har en test shop kørende her http://flemming.e-damp.dk./

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nu prøvet at slette cache og cookies i firefox og chrome.

Men jeg kan stadigvæk ikke få lov til at ændre antal i indkøbskurv oversigt,det gælder kun i firefox og chrome,IE explorer kører fint

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nu haft en til at teste med en anden computer,den laver den samme fejl i safari og firefox..han testede ikke med chrome.

Theme er prøvet skiftet til det der følger med prestashop,der kan jeg godt validere..men jeg får stadigvæk samme fejl

Link to comment
Share on other sites

Tak for hjælpen...

Efter at have downloadet shoppen,og brugt flere timer med søgning og winmerge...lå den lige til højre benet
i roden af shoppen havde jeg 2 cart.php..den ekstra må være kommet en sen aften,hvor jeg har været træt ;-)

Link to comment
Share on other sites

Lige en lille update..

Det var ikke nok med den ekstra cart.php jeg fandt...

Jeg fik stadigvæk problemer med at ændre varer i indkøbskurven,men kun i Safari,Chrome og Firefox..IE explorer kører fint.

Jeg har nu i BO/modules/forkontor funktionalitet / kurv blok v1,2 konfigurerer ændret opsætningen til at deaktivere ajax kurv (sat kryds i det røde X)

Jeg kan ikke finde ud af om det er min installation der har en bug....eller det er ver.1.4.1.0

Men nu virker det :-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...