Jump to content

Moneybookers order blev ikke gemt


newcommer

Recommended Posts

Du bliver nødt til at forklare lidt bedre, hvad dit problem er. Du skriver, at det virker fint, men ordrer bliver ikke gemt - så virker det vel ikke fint? Hvad mener du med, at du selv gennemfører ordrer via overførsel er ordren gemt?

Kan du evt. vedhæfte nogle skærmdumps og gerne uddybe nærmere?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg tror jeg ved hvad der menes.

På forsiden af BO er der 4 "Statistics" felter. Feltet med beløb man har solgt for, opdateres ikke ved MoneyBookers-betalinger. Jeg har selv dette problem, men har lært at leve med det, da jeg ikke har kunnet finde ud af hvorfor fejlen pludselig er opstået..

Dog, hvis nogen kender løsningen, ville det være fantastisk :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror jeg ved hvad der menes.

På forsiden af BO er der 4 "Statistics" felter. Feltet med beløb man har solgt for, opdateres ikke ved MoneyBookers-betalinger. Jeg har selv dette problem, men har lært at leve med det, da jeg ikke har kunnet finde ud af hvorfor fejlen pludselig er opstået..

Dog, hvis nogen kender løsningen, ville det være fantastisk :)


Ahh, ok - det havde jeg nok aldrig regnet ud, for disse felter virker slet ikke ved mig og har aldrig gjort det. I øvrigt er der flere af de indbyggede statistikker, der ikke virker optimalt, men så er det jo godt, at man kan bruge Google Analytics. Jeg bruger e-conomics til fakturering, så jeg trækker blot statistikken herfra vedr. omsætning.
Link to comment
Share on other sites

De 4 statistiktal bliver fint opdateret i mine 2 shops. Også ved betaling via Moneybookers. Den ene kører med PS 1.2 og den anden kører med PS 1.3.

Noget af det, der kan drille statistik m.m., er, hvis ordrerne ikke slutter på siden order-confirmation.php, men i stedet ender på history.php. Det kan være en forkert $secure_key eller andet, der er skyld i det.

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

De 4 statistiktal bliver fint opdateret i mine 2 shops. Også ved betaling via Moneybookers. Den ene kører med PS 1.2 og den anden kører med PS 1.3.

Noget af det, der kan drille statistik m.m., er, hvis ordrerne ikke slutter på siden order-confirmation.php, men i stedet ender på history.php. Det kan være en forkert $secure_key eller andet, der er skyld i det.

/Kjeld


Samme versioner som mig - men det kan jo sikkert sagtens være ePay eller OPC der spiller ind. Jeg hjalp en med opsætning af 1.3.1 der ikke havde disse moduler, og der virkede det også fint.
Link to comment
Share on other sites

Hejså,

det er når kunde bestiller gå ordre i gennem med forkert status at betaling er ikke gennemført men penge få jeg via MB og ordre blev ikke gemt i system varer ikke trukken.

Men fejl sket først efter jeg blev godkendt som trusted partner.
Efter jeg har snakket med MB virker nu alt igen første tanke var CHMOD men det var alt rigtig.

Link to comment
Share on other sites

jeg har send alle mail adresse fra kunder de jeg har og de har tjekket alle mailadresser.
Men de har os rettet kontoindstillinger billeder er vedhæftet.
Jeg fik ikke flere oplysninger det er jo en lidt dårlig hos MB de beholder de3t bedste for sig selv.

@Nondo

opdatering af Stats kan skyldes anden moduler (Third Party) f. eksl massupdate hos mig virker alt fin siden jeg har slettet denne modul

46273_bYoaecESqWN0F8OH6kkM_t

46274_S9K2QMroG53lyOhiDxLw_t

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...