Jump to content

Forkerte priser for nogle brugere


Recommended Posts

Jeg har et problem jeg ikke kan reproducere, så jeg ved ikke helt hvordan jeg skal fejlfinde på det. Nogle kunder fortæller mig at prisen er en anden på min side end når de har lagt varen i kurven.

https://skatetema.com/voksne/11971-29203-supreme-turbo-33-nylon-sort-komplet.html#/101-sko_storrelse-41

Den der havde en kunde et problem med, men når jeg tester her, hjemme og på min telefon får jeg intet. Nogen der har erfaring med det?

Link to comment
Share on other sites

Den der skøjte var sat til 1389,- og det ser jeg den også til, kunden så den til 1089,20 på siden og den rigtige 1389,- i kurven.

Jeg har vedhæftet et billede af pris siden.

@PrestaHeroes USABurde prisen så ikke figuerer et eller andet sted hvis det er fejlen? De har aldrig kostet 1089,20.

screenshot.jpg

Link to comment
Share on other sites

Just now, PrestaHeroes USA said:

?

Sorry, you replied in danish, I was asking if the price has never been that price how can it be cached? Wouldent it haev had to be that price before in order to be cached?

Link to comment
Share on other sites

On 5/24/2023 at 5:35 PM, Prestafan1234 said:

Har kunden dokumenteret, at prisen var anderledes f.eks. med et skærmdump?

Hvilken browser så kunden den forkerte pris i? Eller hvilken mobil?

Har du oprettet ekstra kundegrupper eller lavet ændringer til eksisterende?

 

Ingen extra kunde grupper. Kunden sendte screenshots som ligner en PC (chromium browser hvis jeg skulle gætte).

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan genskabe fejlen i Firefox. Det er en fejl i dit theme, så du skal have fat i udvikleren

EDIT: der er advarsler vedr. Cloudflare i konsollen på siden. Så det er ikke utænkeligt, at Prestaheroes har en god pointe med cache. Prøv at slå det fra og se, hvad der sker.

Når jeg genindlæser siden, står prisen korrekt.

firefox.png

Link to comment
Share on other sites

Tak, nu kommer næste problem så. Jeg kan intet finde omkring cloudflare caching i min backend eller på min host. Kan det være min udbyder der cacher via Cloudflare og jeg skal tale med dem?

Den eneste cache jeg har slået til (som jeg kan finde) er under avancerede funktioner, smarty også cache der. Kan det være den?

Link to comment
Share on other sites

On 5/26/2023 at 11:37 PM, Prestafan1234 said:

Ja, prøv at spørge hos dem der hoster din side. PrestaShop cache bruger ikke Cloudflare.

Det var heller ikke det der var problemet, de har intet samarbejde med dem. Jeg tror jeg er ude i at betale nogen for at komme det her til livs.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...