Jump to content

Prestashop 1.7.8.6 menuer


966972_1508426717

Recommended Posts

Det svar blev jeg ikke klogere af.

Alle dine spørgsmål bærer lidt præg af, at nogen nok sidder parat til at svare på hvad som helst vedr. opsætning af din shop, og man skal selv gætte sig til halvdelen af dine spørgsmål. Sådan fungerer forum ikke. 

Læs https://doc.prestashop.com/m/mobile.action#dashboard

og brug Google. Alternativt kan du hyre en til hjælp med opsætning

Link to comment
Share on other sites

Hej for at svare på dit indlæg må jeg spørge dig om hvorfor du svarer som du gør i dit 1. indlæg?

Jeg har haft installeret nogle moduler som tilsyneladende har ødelagt muligheden for benytte nogle genveje og i nogle tilfælde ødelagt opsætningen i menuen.

Hvis man kigger på vedhæftet mangler der "FORSIDE" (tryk tilbage).

Andre steder er der tilsvarende "mangler".

Måske dette forklarer lidt bedre hvad manglende menuer var og er.

Spørgsmålet er så hvordan dette lettest rettes?

Opgradere til seneste version

Nyt theme

Uploade classic theme fra samme version og omdøbe det til v2

Eller hvad

Må ske ovennævnte kaster lidt bedre lys over problemet - 

2022-12-23_10-58-11.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg svarer som jeg gør, fordi de fleste ikke gider spilde deres tid på at lege detektiv og stille opklarende spørgsmål for at kunne hjælpe i forum. Det sker, når nogen stiller spørgsmål som man umuligt kan svare på, når man ikke får et fornuftigt grundlag at svare ud fra.

Hvis du bruger et købt theme og funktioner ikke virker, skal du kontakte theme udvikleren

Bruger du dertil købte moduler, skal du kontakte hhv. theme udvikler og moduludvikler.

Vi kan umuligt hjælpe, når du ikke fortæller hvilke moduler, du har installeret og om du bruger standard theme. Du skriver i en anden tråd, at du har rettet i en  templatefil (som ikke er den rigtige ift. at få oplysninger i din footer, som den tråd handler om). Kort sagt, jeg gider ikke skulle stykke info fra flere tråde sammen for at gætte mig til, hvad kan gå galt.

Hvis du bruger en kombi af købt theme og diverse moduler, hvordan skal vi så have en chance for at gætte på, hvad går galt i din shop?

Alt ovenstående leder mig til mit sidste forslag, køb hjælp til at få din shop sat korrekt op.

 

Link to comment
Share on other sites

Hej Prestafan1234

OK godt ord igen.

For at svare dig.

Det er standard classic theme vi taler om.

Ja jeg har købt et nyt theme men ikke installeret det.

Nej jeg har ikke uploadet et nyt classic theme som "nyt_classic" theme

Modulet der blev installeret hed vist Crazy element og det flyttede rund på nogle ting (er afinstalleret igen)

Måske dette kan opklare diverse 

Link to comment
Share on other sites

On 12/24/2022 at 11:00 AM, 966972_1508426717 said:

Hej Prestafan1234

OK godt ord igen.

For at svare dig.

Det er standard classic theme vi taler om.

Ja jeg har købt et nyt theme men ikke installeret det.

Nej jeg har ikke uploadet et nyt classic theme som "nyt_classic" theme

Modulet der blev installeret hed vist Crazy element og det flyttede rund på nogle ting (er afinstalleret igen)

Måske dette kan opklare diverse 

Crazy Elements er et framework, der er baseret på Classic heme. Det kan sagtens have aktiveret nogle moduler, deaktiveret andre og deaktiveret nogle hooks. Tjek en ren installation af PrestaShop mod din nuværende installation og specielt, hvad der er i DisplayLeftColumn ift. til det du har nu

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...