Jump to content

Prestashop 8.0.0 - kan ikke gemme produkter når online status aktiveret


Recommended Posts

Jeg får fejlmeddelelsen "kunne ikke opdatere indstillinger" når jeg vil gemme produkter under varer. Hvis jeg sætter produktet til "offline" virker det fint "indstillinger opdateret", men der skulle jo gerne være nogle online produkter 🙂

id_product 1 til 35 - virker ikke
id_product 36 til 50 - virker
id_product 51 til 55 - virker ikke
id_product 56 til 66 - virker

Det virker noget mærkeligt??

Det har ikke noget med indholdet på produktet, men mere positionen. For har prøvet at lægge data fra en post som virker, til en som ikke gør og det hjalp ikke...

Produkter er lagt ind vha. import

Prestashop 8.0.0 - PHP 8.1

Venlig hilsen
Allan

Edited by allandige
mere info (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

PrestaShop 8.0 er godt nok ude som en stabil version, men det er ikke ensbetydende med, at man blot kan bruge den - og slet ikke i en liveshop. Typisk går der ca. 2 år fra en version frigives til den er ordentligt driftsstabil. Hvorfor _skal_ din shop køre denne version?

Her er en liste over kendte problemer:

 https://github.com/PrestaShop/PrestaShop/issues?q=is%3Aissue+is%3Aopen+label%3A8.0.x+label%3AVerified+label%3ARegression

 

Link to comment
Share on other sites

Det var jeg nødsaget til, da one.com valgte at lukke for php 7.4. Retrospekt burde jeg nok have flyttet til anden udbyder eller en anden løsning. Jeg har bla. fundet ud af at det går i kage med produkterne når jeg importerer brands og det virker ærlig talt lidt mærkeligt. Produkterne bliver gemt, men der kommer bare "kunne ikke opdatere indstillinger" meddelelsen.

tror man kan undgå fejlen, hvis man undlader at importere data i presta. Der er bare en masse taste arbejde så 🙂

 

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg var dig, ville jeg flytte fra one.com a.s.a.p. Som du vil se af andre posts i forum, har alle igennem al den tid jeg har arbejdet med PrestaShop frarådet at bruge dem - inkl. mig selv. Indlæs backup af din 1.7 shop (den har de forhåbentligt gemt). Hvis du fortsætter på version 8, kommer du til at skulle opgradere i et væk for at rette fejl til den er stabil nok til en prod-shop.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...