Jump to content

foutmelding over cache > waar kan ik cache uitzetten. Ik kan niet in backoffice.


Recommended Posts

Ik heb een grote fout gemaakt en de database van mijn website verwijdert zonder backup. Nu heb ik wel en wat oudere back up en zo veel is er ook niet gewijzigd sindsdien in de producten.

Nu wil ik die terugzetten maar krijg nu een blanko pagina als ik op de backoffice wil inloggen. De webshop zelf geeft een Internal Server Error (50).

Na debug aan te hebben gezet krijg ik nu

Fatal error: Uncaught Error: Class 'CacheRedis' not found in /home/abcdefg/public_html/abcdefghil.nl/classes/cache/Cache.php:131 Stack trace: #0 /home/abcdefg/public_html/abcdefghil.nl/classes/db/Db.php(582): CacheCore::getInstance() #1 /home/abcdefg/public_html/abcdefghil.nl/classes/shop/Shop.php(344): DbCore->executeS('SELECT s.id_sho...') #2 /home/abcdefg/public_html/abcdefghil.nl/config/config.inc.php(120): ShopCore::initialize() #3 /home/abcdefg/public_html/abcdefghil.nl/adminabcde/index.php(43): require('/home/abcdefg/...') #4 {main} thrown in
/home/abcdefg/public_html/abcdefghil.nl/classes/cache/Cache.php on line 131

Nu heb ik ooit wel Redis gebruikt maar omdat ik problemen kreeg met het bijwerken van producten heb ik dit weer uitgezet.

Nu kan het zijn dat de database uit de periode is dat in Redis nog gebruikte, maar nu dus niet meer.

Waar kan ik cache uitzetten als ik niet in de backoffice kan.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...