Jump to content

Recommended Posts

Hoi hoi,

Ik heb de installatie voltooid en ik zou dan naar de backend moeten kunnen via www.website..nl/admin 

Echter als ik dat intyp dan staat er :"De pagina die u zocht kan niet worden gevonden."

Naar welke url zou ik moeten gaan als er staat: 

Uw installatie is voltooid!

U hebt zojuist uw winkel geïnstalleerd. Dank u voor het gebruiken van PrestaShop!

Dus echt de eerste stap na enkel de installatie van Prestashop?

 

Ik hoop dat iemand me kan helpen :)

 

p.s Ik heb de map installatie verwijderd...

 

Wellicht heeft het iets te maken met dat de adminfolder een andere naam heeft maar ik heb ook al deze naam achter de url gezet maar dan kom ik nog niet in de backend... Dan krijg ik de volgende melding:

 

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator to inform of the time the error occurred and of anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Edited by vrouw1987 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

De juiste naam van de admin folder kun je bekijken in de map waar je prestashop staat (meestal onder public_html).

Dit kan met admin beginnen , maar altijd aangevuld met allerlei karakters, bv adminagt46329983

Als je het met een 1 klik installatie hebt gemaakt hoeft het niet perse met admin te beginnen, dan is het gewoon een random aantal karakters.

Je opent dan je backoffice met nameshop.nl/adminxxxxxxx

 

Link to comment
Share on other sites

Heb je wel op de link naar je backoffice geklikt die na je installatie zichtbaar wordt in dat installatiescherm? Dan wordt namelijk pas de adminfolder aangemaakt.

In dat geval zou ik alles even verwijderen en opnieuw doen. Wel voor je op die link klikt in een ander scherm even de install map verwijderen(of via ftp)

Link to comment
Share on other sites

Het waren aanpassingen vanuit de hostingprovider die moesten worden gedaan.

de volgende instellingen op het maximale gezet:
post_max_size 128M
Upload_max_filesize 128M
Max_execution_time 300
Max_input_vars 30000
Max_input_time 300

Deze instellingen moeten ervoor zorgen dat de server een hoger limiet heeft, waardoor de server meer kan verwerken. Dit loste het probleem op.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...