Jump to content

cattegorieën tonen op de beginpagina.


Recommended Posts

Hallo allemaal,

Is er iemand die me kan vertellen hoe ik de categorieën op de beginpagina kan tonen? Ik bedoel dan niet alleen de titel, maar met afbeelding en eventueel een korte omschrijving. Eigenlijk zoals het in een categorie ook de producten en diepere catagorieën worden weergegeven.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,
Frits van Leeuwen

Edited by Frits van Leeuwen (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Stifler97 bedankt voor de reactie. Ik ga eens kijken of ik het kan vinden. Want het menu item marktplaats ken ik niet. Maar ik denk wel dat ik begrijp wat jij bedoelt. Voor als nog was ik niet vanplan geld uit te geven.

Ik wil net als de producten, de categorieën tonen. Dus een afbeelding en daar onder of er naast de titel. Dit is al zo op een volgende pagina, maar ik wil dat op de pagina HOME.
Wat misschien ook mooit is, is een afbeelding met de titel er onder en er naast een (stukje) tekst.

Edited by Frits van Leeuwen (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Quote

Want het menu item marktplaats ken ik niet

Stifler bedoeld de addons store(marktplaats) van Prestashop waar allerlei modules zijn te krijgen om je webshop naar je zin te pimpen. Een voorbeeld is bv deze module: https://addons.prestashop.com/nl/administratieve-tools/44064-creative-elements-live-theme-page-builder.html

Als je ervaren bent kun je het ook met een simpel html blok maken en deze dan op de juiste plek op de homepage aanhaken. Alles hangt ervan af hoever je wil gaan, bovenstaande module is bedoeld voor het simpel drag en drop maken van een pagina. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...