Jump to content

Dansk oversættelse af PayPal modul?


Tue

Recommended Posts

Hej,

Jeg har netop hentet det nyeste PayPal modul (v. 2.4) og jeg kan ikke få ændret teksten som vises i butikken til dansk. Se sceenshot.

Jeg kan godt finde teksten i backoffice, men der sker intet når jeg retter i den. Har givet alle filerne i modulet filtilladelse 777!

Nogle der kan hjælpe, tak?

EDIT: Løste problemet ved at rette teksten direkte i payment.tpl filen under modules/paypal. Ikke korrekt, men det virker.

44025_fY5sjp8fVIWdFFkzPKQL_t

Link to comment
Share on other sites

Kører du PrestaShop 1.4.1.0? Jeg har lige opdateret de danske oversættelser, så PayPal-modulet (og Moneybookers-modulet) er fuldt oversat. Det holder lidt hårdt med moduloversættelserne. Jeg mangler 2035 sætninger ud af 4059. Og der blev tilmed ændret en del fra 1.4.0.17 til 1.4.1.0.

/Kjeld

44242_3FHuLjVvfRMe4FoRmsY4_t

Link to comment
Share on other sites

Hej Kjeld,

Hov, det glemte jeg at skrive. Nej, kører 1.3. Men jeg har desværre det problem som flere oplever, nemlig at rettelserne i backoffice - oversættelser - moduler ikke bliver gemt.

Så jeg må rette direkte i .tpl filerne indtil jeg finder en løsning. Det er dog ikke altid man kan dette, som fx i /modules/paypal/confirm.tpl

Aner ikke hvorfor..

Link to comment
Share on other sites

Hej igen,

Jeg brugte 12 timer igår på at undersøge problemet, så har læst denne tråd igennem (mange gange). Men tak for henvisningen.

Jeg har skrevet til gigahost vedr. suhosin og sætter nu mit håb til, at det er her problemet ligger. Jeg synes dog jeg har støt på rigtige mange brugere, som har disse problemer, uden at suhosin var problemet. (Har selv forsøgt ved at rette i php.ini og .htaccess, uden held)

Men jeg afventer fortsat svar fra gigahost og håber at det er problemet. Ellers giver jeg fortabt!

Jeg ved det ikke er så smart at rette direkte i .tpl filerne, men jeg tænkte at det var bedre end at have en halv dansk/engelsk betalingsfase.

Vh. Tue

Link to comment
Share on other sites

Du kunne også overveje at installere f.eks. XAMPP på din lokale maskine og så gemme oversættelserne der. Så kan du så kopiere sprogfilerne med FTP, når de er klar. Det er også rart med sådan en lokal server, hvis man vil teste nogle ændringer.

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hej,

Jeg er ny Prestashop fan, så jeg stiller måske dumme spørgsmål, men bær over med mig.

Mit spørgsmål går på den danske oversættelse af Prestashop 1.4.1.0. Jeg har installeret 1.4.1.0 og har i dag hentet den danske oversættelse, der ligger på Prestashop.com, men her mangler oversættelse af forkontoret. Jeg så, at du, presta-dyr, har oversat det. Er det en oversættelse du vil dele med andre, eller er det op til mig selv at oversætte det ?

På forhånd tak.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hej :)

 

Jeg kan se at det er længe siden denne tråd blev startet.

 

Jeg sidder her og ville være rigtig glad, hvis jeg kunne skyde genvej og installere en dansk sprogpakke til Paypal for Prestashop 1.5.3.1

 

Er det mon noget som er lavet allerede eller skal jeg oversætte manuel linje for linje?

 

Mage tak! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...