Eddan Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 Hej på erJag har ett problem att när jag går in i admin och klickar på en kunds beställning och ska skicka ett meddelande till kunden så får jag följande feltext när jag klickar på skicka"1 fel,Ett fel uppstod när du skickade e-post till kunden "Meddelandet hamnar i översikten över meddelanden, men jag undrar varför det blir fel och får kunden verkligen meddelandet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
woobie Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 har du skrivit in din epost?för annars kan du inte skicka meil, för meilet måste ha en en return mail aderss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddan Posted April 29, 2011 Author Share Posted April 29, 2011 du menar under menyn inställningar så -Ja.I själva delen där man skriver meddelandet till kunden finns ingentans att mata in en epostadress Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddan Posted April 29, 2011 Author Share Posted April 29, 2011 Det är under denna del som jag menar att jag skriver meddelandet till kunden. (i själva beställningen)(se bild) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddan Posted May 19, 2011 Author Share Posted May 19, 2011 är det ingen som känner till detta fel?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nuco Posted May 20, 2011 Share Posted May 20, 2011 Skapa en egen kund och lägg en beställning på en artikel så en order genereras. Sen kan du prova att skicka medellande till dig själv.. Funkar det inte så är det bara att börja felsöka. Jag har haft samma problem för att tag sen men minns inte hur eller vad som orsakade felet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddan Posted May 20, 2011 Author Share Posted May 20, 2011 Det är det jag har gjort, försökt med alla tips som jag hittat online utan det hjälper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts