Jojje Posted April 27, 2011 Share Posted April 27, 2011 Hej,Har fått ett problem som gör att det inte går att ändra valuta i frontoffice.Jag tror att det kan ha uppstått efter att jag har flyttat runt/ändrat i css filen så att "login" hamnat högst upp i mitten, och "språk/valuta" högst upp till höger.Har försökt länge men inte lyckats lösa vad det beror på, nån som kan ha en aning?http://62.20.50.140/1webbutik/degradead//Jojje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted April 27, 2011 Share Posted April 27, 2011 Du har kommenterat ut p-blocket med de två gömda input-fälten. Prova att lägg tillbaka och se om det hjälper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jojje Posted April 29, 2011 Author Share Posted April 29, 2011 Ursäkta om jag är trög, men nu förstår jag inte alls vad du menar?Mvh Jojje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 Formuläret ser ut som följer: ><form id="setCurrency" action="/1webbutik/degradead/" method="post"> </pre> <ul> $ € Kr £ </ul> <br> <!--<p> <input type="hidden" name="id_currency" id="id_currency" value=""/> <input type="hidden" name="SubmitCurrency" value="" /> Valuta </p>--><br><br> </fo Som du ser är p-blocket med två input-fält utkommenterat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jojje Posted May 1, 2011 Author Share Posted May 1, 2011 Tack, det löste problemet!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts